PracaGrupypl.praca.dyskusje › badania lekarskie pracownika, który zwiał

  • 41. Data: 2012-06-21 09:34:12
    Temat: Re: badania lekarskie pracownika, który zwiał
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-06-21 09:30, Heinz Kalter pisze:

    > Lepiej wyjedź - masz rację - nie jestes tutaj parterem do jakiejkolwiek
    > dyskusji. Jesteś zwykłym przestępcą. Pracodawca, który zawiera z
    > pracownikiem umowę-zlecenie, aby następnie wymagać świadczenia pracy w
    > określonych godzinach, popełnia ciężkie wykroczenie przeciwko prawom
    > pracownika.

    Dziecko drogie, z kim i o czym ty w ogóle dyskutujesz?
    Sam ze sobą, o swoich problemach życiowych?
    Bo ze mną na pewno nie.
    Lodu na głowę albo raczej pędem do psychiatry.

    N.

  • 42. Data: 2012-06-21 09:41:32
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    > Dziecko drogie, z kim i o czym ty w ogóle dyskutujesz?
    > Sam ze sobą, o swoich problemach życiowych?
    > Bo ze mną na pewno nie.
    > Lodu na głowę albo raczej pędem do psychiatry.
    >
    > N.

    No z toba napewno nie dyskutuję, bo z przestepcami się nie dyskutuje.
    Przestepców się zamyka.

  • 43. Data: 2012-06-21 09:42:38
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    > Możesz łaskawie wykazać, gdzie widzisz naciąganie prawa w zawarciu z kimś
    > umowy zlecenia?
    >

    > N.
    Sad pracy w postepowaniu o ustalenie stosunku pracy ci to doskonale
    wytłumaczy w uzasadnieniu wyroku.

  • 44. Data: 2012-06-21 10:28:09
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-06-21 09:42, Heinz Kalter pisze:

    Nixe:

    > Sad pracy w postepowaniu o ustalenie stosunku pracy ci to doskonale
    > wytłumaczy w uzasadnieniu wyroku.

    Której litery nie rozumiesz w moim pytaniu ciężki przygłupie?

    N.

  • 45. Data: 2012-06-21 10:36:46
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    > Której litery nie rozumiesz w moim pytaniu ciężki przygłupie?
    >
    > N.
    No prosze jak to trudno jest zrozumiec odpowiedź. Nie ma co sie dziwić, że
    taki syf i bieda w kraju jak takich tępych pracodawców mamy. Z jednej strony
    złodziei, kombinatorów, cwaniaczków - jednym słowem szumowiny, a z drugiej
    strony na tyle głupich, żeby publicznie oświadczyć że w ich firmie łamie się
    prawo. Do tego takie zero jak ty próbuje zabierac głos w dyskusji o prawach
    pracownika. I jak ci teraz w pysiu?

  • 46. Data: 2012-06-21 12:31:27
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-20 09:13:13 +0000, "Tomaszek" <t...@o...pl> said:

    > Chłopak przyszedł rano do pracy, pokręcił się (jak się dziś
    > okazało zjadł jeszcze śniadanie) i powiedział współpracownikom w biurze, że
    > jednak rezygnuje, po czym wyszedł

    I nie wytrzymałem.
    Taki miał właśnie zakres obowiązków? Pokręcić się i jeść?
    Nikt nie został wyznaczony do pokazania co i jak ma robić?!

    Zdecydowanie nie wierzę w wersję ze ZŁYM pracownikiem i BOGU DUCHA
    WINNYM pracodawcą...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 47. Data: 2012-06-21 13:04:09
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-06-21 12:31, Bydlę pisze:

    > I nie wytrzymałem.
    > Taki miał właśnie zakres obowiązków? Pokręcić się i jeść?
    > Nikt nie został wyznaczony do pokazania co i jak ma robić?!

    Umiesz czytać? Z opisu wynika, że pracował tam już tydzień, więc raczej
    wiedział, co ma robić. Tyle, że po prostu tego nie zrobił.
    Pomijam już fakt, że nawet zakładając, że nie wiedział, to nie upoważnia
    to go do opuszczenia miejsca pracy.

    > Zdecydowanie nie wierzę w wersję ze ZŁYM pracownikiem i BOGU DUCHA
    > WINNYM pracodawcą...

    Tak, faktycznie, biedny, pokrzywdzony pracownik, który zamiast wziąć się
    do pracy po przyjściu do firmy, postanowił zjeść śniadanie i wrócić do
    domu bez słowa wyjaśnienia.

    N.
    Dżisss, co tu za ludzie na tej grupie siedzą??
    Normalnie strach się bać.

  • 48. Data: 2012-06-21 14:15:01
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    > N.
    > Dżisss, co tu za ludzie na tej grupie siedzą??
    > Normalnie strach się bać.

    No własnie - już dawno ci napisałem że twoje patologiczne wypociny są tu -
    delikatnie mówiac - nie na miejscu, bo opinia przestepcy jest gówno warta.
    Skoro nie zrozumiałeś to powiem dosadniej - wypierdalaj potencjalny garusie.

  • 49. Data: 2012-06-21 14:31:48
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-06-21 14:15, Heinz Kalter pisze:

> [...]
    > - delikatnie mówiac - nie na miejscu, bo opinia przestepcy jest gówno
    > warta. Skoro nie zrozumiałeś to powiem dosadniej - wypierdalaj

    Idź się wyładuj na mamusi albo na chomiku. Naprawdę nikogo nie obchodzą
    twoje życiowe problemy, więc przestać wylewać swoje frustracje z powodu
    tego, że nadal bezskutecznie szukasz pracy, bo nawet do czyszczenia
    kibli na dworcu w Katowicach cię nie chcieli. Widać coś jest na rzeczy.

    N.

  • 50. Data: 2012-06-21 15:12:24
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 21 Jun 2012 10:28:09 +0200, Nixe napisał(a):

    > ciężki przygłupie?

    Jesteś na publicznej grupie dyskusyjnej - zachowuj się z kulturą.

    Henry