PracaGrupypl.praca.dyskusje › badania dotyczace powodów przejść do firm konkurencyjnych?

  • 1. Data: 2007-08-28 11:57:56
    Temat: badania dotyczace powodów przejść do firm konkurencyjnych?
    Od: "zielony" <z...@o...pl>

    witam!

    poszukuję badań, raportów itp. dotyczących powodów, dla których pracownicy
    decydowali się na przejścia do firm konkurencyjnych: co było dla nich istotne
    przy podjęciu takich decyzji itp.

    gdyby ktoś posiadał namiary na takie opracowania bardzo proszę o udostępnienie.

    pozdrawiam!
    zielony

  • 2. Data: 2007-08-28 12:26:16
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 28 Sie, 13:57, "zielony" <z...@o...pl> wrote:
> [...]
    > przy podjęciu takich decyzji itp.
    >
    > gdyby ktoś posiadał namiary na takie opracowania bardzo proszę o udostępnienie.

    a moze po prostu spytaj forumowiczow?

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2007-08-28 12:27:32
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    zielony pisze:
> [...]
    > decydowali się na przejścia do firm konkurencyjnych: co było dla nich istotne

    To do tego potrzeba badania robić? W 99% będą to lepsze warunki
    oferowane przez nową firmę i niezależnie czy jest to wyższa pensja czy
    jakieś inne czynniki ( no klimatyzacja w nowym miejscu pracy itp ).

  • 4. Data: 2007-08-28 12:54:42
    Od: z...@o...pl

    > a moze po prostu spytaj forumowiczow?

    chciałbym, ale potrzebuję nie tylko danych, ale również wniosków z takich badań
    popartych solidną analizą przeprowadzoną przez instytucje zajmujące się takimi
    sprawami.

    dzięki za odzew,
    pozdrawiam,
    zielony

  • 5. Data: 2007-08-28 13:20:22
    Od: "PH" <h...@n...onecie>

    ten 1% to masochiści??
    ... którzy świadomie przechodzą na gorsze warunki?? :D

    pzdr
    Piotr

  • 6. Data: 2007-08-28 13:23:35
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 28 Sie, 15:20, "PH" <h...@n...onecie> wrote:
    > ten 1% to masochiści??
    > ... którzy świadomie przechodzą na gorsze warunki?? :D

    poczucie misji, hobby, itp.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 7. Data: 2007-08-28 13:26:49
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    PH pisze:
    > ten 1% to masochiści??
    > ... którzy świadomie przechodzą na gorsze warunki?? :D

    pomiędzy większy i mniejszy jest jeszcze równy :P

  • 8. Data: 2007-08-28 20:01:11
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    do badań to nie mam dostępu ; ale jest tylko kilka powodów :

    - rodzinny ; temat rzeka
    - fiansowy ; oczywisty
    - atmosfera ; współpracownicy w starej firmie , dyrekcja
    - warunki pracy ; "klima" i ew. socjal
    - "szpiegostwo" ; niekoniecznie na rzecz ostatniego pracodawcy , czesto z
    mysla o własnej działalności

    pozdrawiam

    rafal

  • 9. Data: 2007-08-29 17:02:28
    Temat: Re: badania dotyczace powodów przejúă do firm konkurencyjnych?
    Od: "Lukasz" <l...@h...pl>

    No tak - tylko Zielony potrzebuje wniosków i opracowań tematu.
    Wbrew pozorom to nie jest aż tak proste.
    Ja chociażby dlatego że czasem bierze w tym udział nowy pracodawca.
    Aktywnie podkupuje pracownika itd itp...

    Ja bym szukał w bibliotece gdzieś na socjologii - sądzę że znajdziesz
    tam
    jakąś pracę naukową na taki temat albo pogadaj ze studentami,
    doktorantami itd.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2007-12-18 21:19:57
    Od: "Egon" <e...@y...pl>

    Użytkownik "zielony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    Mysle ze glowny powod to kierownictwo ktore zamiast zapytac pracownika co go
    boli i odpowiedz potraktowac powaznie - szuka pacaneum na grupach :)