PracaGrupypl.praca.dyskusje › artykuł o pracach dodatkowych we "Wprost"

  • 1. Data: 2003-11-17 04:30:44
    Temat: artykuł o pracach dodatkowych we "Wprost"
    Od: Aleksander Piński <a...@w...pl>

    Tygodnik WPROST przygotowuje artykul o tzw. fuchach. Interesuje nas w jaki
    sposób i ile Polacy dorabiają do pensji. Osoby, ktore chcialyby z nami
    prozmawawiac na ten temat prosze o kontakt pod numerem:
    022 529 11 59
    lub o przeslanie numeru telefonu.
    Na zyczenie zapewniamy anonimowsc.

    Aleksander Pinski

  • 2. Data: 2003-11-17 18:45:04
    Temat: Odp: artykuł o pracach dodatkowych we "Wprost"
    Od: "try" <t...@p...onet.pl>

    > Tygodnik WPROST przygotowuje artykul o tzw. fuchach. Interesuje nas w jaki
    > (...)

    Osobiście wolałbym, żeby te sprawy pozostały tajemnicą poliszynela. Kiedy
    te sk... z rządu lub izby skarbowej przeczytają taki artykuł i podejmą próbę
    "regulacji prawnej" to może zrobić się naprawdę przykro (dla obywateli,
    oczywiście).

  • 3. Data: 2003-11-17 19:10:17
    Temat: Re: artykuł o pracach dodatkowych we "Wprost"
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "try" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    próbę
    > "regulacji prawnej" to może zrobić się naprawdę przykro (dla obywateli,

    W izbie skarbowej nie stanowi sie prawa podatkowego.

    --
    Lesio5 - Leszek Grelak
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 4. Data: 2003-11-18 07:01:47
    Od: "Zorro" <p...@p...onet.pl>

    jeśli zbyt dużo osób odpowie to doprowadzi do konkluzji że wszyscy dorabiamy
    na czarno i tak na prawdę bezrobocia nie ma :-D

    kiedyś pracowałem w firmie informatycznej, prezes mawiał: serwisant nie musi
    zarobić dużo bo on i tak fuchy robi ciągle na boku to sobie dokradnie :-D

    a spróbuj robić fuchy serwisując na przykład AS 400, żadna poważna firma nie
    wchodzi w takie nieczyste układy

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-11-18 08:24:56
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Zorro" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > a spróbuj robić fuchy serwisując na przykład AS 400, żadna poważna firma

    ja jak pracowałem kiedys w sklepie komputerowym (lata 95-97), to akurat szef
    był życiowy, wiedział że płaci niewiele i oficjalnie pozwalał nam dorabiać
    na "fuchach", a jeśli on sam załatwił jakąś robotę serwisową - to wszyscy
    łącznie z nim się dzieliliśmy!!

    pozdr
    Krzysiek

  • 6. Data: 2003-11-18 20:42:22
    Od: "try" <t...@p...onet.pl>

    > W izbie skarbowej nie stanowi sie prawa podatkowego.

    Nie szkodzi. W Polsce prawo jest niejasne i bzdurne. Przepisy często
    wzajemnie się wykluczają. W tej sytuacji decyzja należy do każdego,
    nawet najbardziej tępego urzędasa. I zgadnij na czyją korzyść taka
    decyzja jest podejmowana ?