PracaGrupypl.praca.dyskusje › archiwum prawne..

  • 1. Data: 2004-03-08 15:08:29
    Temat: archiwum prawne..
    Od: "ownerek" <ownerek@tego_tu_byc_nie_powinno.interia.wytnij_to.pl>

    Witam
    Studiujac robilem sobie archiwum prawne z plyt dodawanych do GAZETY PRAWNEJ
    I RZECZPOSPOLITEJ.
    Egzamin juz zdalem, moze teraz komus sie przyda, szkoda mi tego wyrzucac ;)
    Oddam za symboliczne piwko dla mnie i mojej dziewczyny.

    Udalo mi sie zarchiwizowac nastepujace pozycje:

    > GAZETA PRAWNA - FIRMA 2004 PRZEPISY,KOMENTARZE,PORADY

    > GAZETA PRAWNA - PODATKI 2003-2004

    > GAZETA PRAWNA - PORADY PRAWNE Z ZAKRESU PRAWA PRACY I UBEZPIEN

    > GAZETA PRAWNA - PRAWO NA CODZIEN - UMOWY I FORMULARZE POTRZEBNE

    > GAZETA PRAWNA - PRAWO NA CODZIEN 70 PORADNIKÓW DLA CAŁEJ RODZINY

    > RZECZPOSPOLITA - ENCYKLOPEDIA PRAWNA

    > RZECZPOSPOLITA - KODEKS PRACY 1.01.2004

    > RZECZPOSPOLITA - PODATKI OD OSOB FIZYCZNYCH I PRAWNYCH 2003-2004

    Pozdrawiam serdecznie i zycze wszytskim milego kontaktu z naszym prawem ;)

    ownio

  • 2. Data: 2004-03-08 15:26:38
    Temat: Re: archiwum prawne..
    Od: "sjopa" <sjopa@(wyborcza-zmien).pl>