PracaGrupypl.praca.dyskusjeankieta ?

  • 11. Data: 2005-11-18 22:49:44
    Temat: Re: ankieta ?
    Od: "wacek" <w...@w...pl>

    > BTW chodzi ci o morze, czyli "wielki akwen wodny o dużym znaczeniu
    > strategicznym" czy też może, czyli przypuszczenie ? bo nie bardzo wiem co
    > miałaś na myśli

    czytaj ze zrozumieniem, a nie będziesz zadawał głupich pytań

  • 12. Data: 2005-11-19 01:12:52
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    > czytaj ze zrozumieniem, a nie będziesz zadawał głupich pytań
    ty tez czytaj ze zrozumieniem, to nie będziesz dawał głupich podpowiedzi

  • 13. Data: 2005-11-19 01:18:11
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    > Czyli zdanie miałoby sens mniej więcej taki:
    > Czy morze jest uzupełnianiem ?
    > Nie widzę żadnego sensu takiego zdania, szczególnie w tym kotekście (w
    > kontekście rozmowy o pracy), więc nie rób z siebie idioty.

    ja też nie widzę, aczkolwiek wolałem się upewnić.
    Chociaż z punktu widzenia logiki zdanie jest zbudowane poprawnie. Skąd mogę
    wiedzieć czy nie wprowadzasz nowej "rewolucji bez trupów"?