PracaGrupypl.praca.dyskusje › animator w serwisie społecznościowym

  • 1. Data: 2007-01-25 10:31:39
    Temat: animator w serwisie społecznościowym
    Od: "beta" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    poszukuję kontaktu z osobami, które zajmowały/zajmują się
    rozrywką, konkursami itp. w serwisach społecznościowych. PILNE
    Proszę o kontakt: b...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2007-01-25 11:46:48
    Temat: Re: animator w serwisie społecznościowym
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 25 Jan 2007 02:31:39 -0800, beta <b...@p...onet.pl>
    w <1...@q...googlegroups.co
    m> napisał:

    > Witam,
    > poszukuję kontaktu z osobami, które zajmowały/zajmują się
    > rozrywką, konkursami itp. w serwisach społecznościowych. PILNE

    Ja się zajmowałem rozrywką.
    Dla rozrywki trollowałem na forum.

    ja czyli jakub
    Revoke.