PracaGrupypl.praca.dyskusje › anglia - legalnie ??

  • 11. Data: 2002-06-10 06:46:13
    Temat: Re: anglia - legalnie ??
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    Bolek LTC <b...@g...com> wrote:
    > kontynentu. Takie kursy s? tanie, ale na granicy celnicy maj? list? VISA
    > SHOP i w 90% cofaj? takich 'student?w' spowrotem do Polski...
    > wi?c jest spore ryzyko.
    >
    > Je?li szko?a oferuje Ci tydzie? nauki za mniej ni? 50 funt?w, to trzeba
    > bardzo uwa?a?.
    pier**** w bambus
    tlsi, rok / 599 funtow - 0 problemow na granicy
    Lukasz

    --
    left: 9738876
    Lukasz Wojtow <http://student.wszia.edu.pl/~gnz/email.html>

  • 12. Data: 2002-06-10 20:30:47
    Od: "Bolek LTC" <b...@g...com>

    > pier**** w bambus
    > tlsi, rok / 599 funtow - 0 problemow na granicy

    powodzenia!

    Bolek LTC

  • 13. Data: 2002-06-11 06:58:57
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    Bolek LTC <b...@g...com> wrote:
    > powodzenia!
    ja nie zamierzam...
    ale kilku moich bliskich znajomych wjechalo kilka miesiecy temu
    Lukasz

  • 14. Data: 2002-06-14 08:43:39
    Od: <a...@p...onet.pl>

    >(.O zlych VISA-SHOPACH.)
    > pozdrawiam
    > Boleslaw Drapella
    > London Training Centre
    > Sales Representative Trojmiasto
    > b...@g...com
    ^^^^^
    Takie e-mail'e wlasnie maja powazne organizacje, takim mozna ufac ;)

    pzdr.
    R-nee.

  • 15. Data: 2002-06-14 17:25:43
    Od: "Bolek LTC" <b...@g...com>