PracaGrupypl.praca.dyskusje › adres serwera

  • 1. Data: 2003-12-27 10:36:24
    Temat: adres serwera
    Od: "pisarz programów" <q...@q...co>

    Witam serdecznie !
    Muszę znalaźć współpracownika/wspólnika do mojej działalności. Ktoś może
    podać mi adres serwera bym mógł pobrać sobie wiadomości z pl.praca.szukana ?
    Z góry dzięki i pozdrawiam, a szukającym życzę powodzenia.
    Darek

  • 2. Data: 2003-12-27 23:34:23
    Temat: Re: adres serwera
    Od: smiechu@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl

    pisarz programów wrote:
> [...]
    > podać mi adres serwera bym mógł pobrać sobie wiadomości z pl.praca.szukana ?
    > Z góry dzięki i pozdrawiam, a szukającym życzę powodzenia.

    ten z ktorego wyslales swoj post, news.tpi.pl ?
    bosz.... po takim pytaniu....
    mam nadzieje ze ten opis, 'pisarz programow' to tylko zart....

    marcin

  • 3. Data: 2003-12-28 09:17:40
    Od: "pisarz programów" <q...@q...co>

    > ten z ktorego wyslales swoj post, news.tpi.pl ?
    Tak, ten serwer jest w moim OE, ale w wykazie grup tej nie mam.

  • 4. Data: 2003-12-28 09:20:14
    Od: "pisarz programów" <q...@q...co>

    Zresetowałem listę. Pojawiła się.
    Darek