PracaGrupypl.praca.dyskusje › a co powiecie madrego o pracy w netii

  • 11. Data: 2002-07-19 12:05:43
    Temat: Re: a co powiecie madrego o pracy w netii
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On 19 Jul 2002 11:49:19 +0200, <r...@l...pl> wrote:

    >a to chyba swiete slowa Kolega wypowiedzial..
    >eeee bylem juz na tej rozmowie..w Netii " za male doswiadczenie"
    > :(((((

    Zawsze mnie zastanawia czy te CV ktoś czyta. Bo często z CV można się
    dowiedzieć jakie doświadczenie ma potencjalny kandydat. A tak na
    rozmowie dowiadujesz się że masz za małe doświadczenie. Jak dla mnie
    to pierwszy znak że coś jest nie tak w firmie.

    >poza tym gdzies posiali moje CV ...pytania:

    Hehe - skąd ja to znam ;-))

    >* jaki cel w zyciu
    >* dobre i zle Pana cechy
    >:)))

    A to norma ;-)

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 12. Data: 2002-07-22 07:32:35
    Od: <r...@l...pl>

    juz moze sie pochwalic opinia na temat Netii?

    > Wybaczcie OT, ale mam uraz do Gdyni. Tak wiec sprostuje wypowiedz
    > Roberta: Gdynia NIE jest piekna!

    eee plaza dla nie byla zla...plazowiczki juz wogole nie powiem...

    RM