PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie z powodu ciezkiego naruszenia obowiazkow pracodawcy.

  • 11. Data: 2003-07-08 08:28:14
    Temat: Re: Zwolnienie z powodu ciezkiego naruszenia obowiazkow pracodawcy.
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    > to na podstawie tego artykulu z onetu, te dane?
    nie nie na podstawie tego artykułu

    > ludzie to jednak wyciagaja dziwaczne wnioski, w glowie zostaja tylko
    > cyferki a jakos brak zastanowienia sie nad tym, skad owe cyferki sie
    > biora.

    Oj warto przeczytac nius troche pozniejszy ktory porusza wlasnie ten watek.
    Uszczególowiłam tam, skąd te dane. Prawda jest taka, że skargi są zgłaszane
    tylko, gdy spóźnienia są bardzo duże lub naruszenia prawa przez pracodawce
    notoryczne.

    Alicja

  • 12. Data: 2003-07-08 11:47:19
    Temat: Re: Zwolnienie z powodu... (OT)
    Od: Doktor Burski <q...@b...cy[ROT13}>

    Dnia 7 Jul 2003 22:06:16 +0200, a...@o...pl napisał 17-liniowego posta:

    > Czasem dotkne
    > kciukiem touchpad'a i juz leci... a lacze sie nie ociaga i juz jest na
    > niusach:)

    Wskazane zainteresowanie się dobrym czytnikiem grup dyskusyjnych.
    Polecam:40tude Dialog lub Xnews.
    --
    --Doktor Burski---doktorburski[at]op[dot]pl---