PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie lekarskie podczas wypowiedzenia

  • 1. Data: 2004-03-29 07:47:54
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie podczas wypowiedzenia
    Od: "qqq" <q...@q...com>

    > Podstawę zasiłku chorobowego oblicza się zawsze tak samo. Nie ma znaczenia
    > kiedy się zaczyna chorowć.POzdrawiam.

    Czy to znaczy, że bez względu na moment, cały czas jest to 80% ostatniego
    mojego wynagrodzenia, (które jest stałe)?

    A przy okazji, czy jakbym był np. tydzień po okresie wypowiedzenia (czyli
    już nie pracuję) i wtedy zachorował to czy dostawałbym jeszcze zasiłek
    chorobowy?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-07 12:42:04
    Temat: Zwolnienie lekarskie podczas wypowiedzenia
    Od: "Jacek" <6...@i...pl>

    Czy ktoś wie jaka jest podstawa naliczania zasiłku chorobowego w przypadku
    zwolnienie lekarskie "zaczyna się" w okresie wypowiedzenia umowy o pracę, a
    kończy już po zakończeniu tego okresu?

  • 3. Data: 2004-04-07 16:09:51
    Od: s...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2004-04-08 20:54:49
    Od: piotr <x...@x...pl>

    Mon, 29 Mar 2004 09:47:54 +0200, na pl.praca.dyskusje, qqq napisał(a):

    > A przy okazji, czy jakbym był np. tydzień po okresie wypowiedzenia (czyli
    > już nie pracuję) i wtedy zachorował to czy dostawałbym jeszcze zasiłek
    > chorobowy?
    >
    > pozdrawiam

    Jak by to byla grużlica lub L4 powyżej miesiąca to tak. Jeszcze przez
    miesiąc działa ubezpieczenie
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)