PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie Przedstawiciela Handlowego

  • 1. Data: 2003-03-26 20:38:09
    Temat: Zwolnienie Przedstawiciela Handlowego
    Od: "Doktor Burski" <d...@u...op.pl>

    Jestem zatrudniony jako Przedstawiciel Handlowy. Z powodu zmian robionych u
    nas w firmie wszyscy handlowcy u nas są do zwolnienia. Moja umowa o pracę
    kończy się 30 kwietnia.
    Wiem że do końca trwania umowy moja praca będzie mi "umilana" na różne
    sposoby. Czy ktoś może się orientuję co by sie stało gdybym przestał
    pokazywac się w pracy? Czy pracodawca może wypowiedziec mi umowę wcześniej?
    Dodam że nie podpisywałem żadnego regulaminu pracy.
    Do moich obowiązków nie należy podpisywanie żadnej listy obecności.

    Dzięki za wszelkie rady w tym temacie.

    Doktor Burski

    Wytnij wstawkę antyspamową z adresu.

  • 2. Data: 2003-03-27 18:12:32