PracaGrupypl.praca.dyskusje › Znajomości.

  • 1. Data: 2007-02-12 22:56:05
    Temat: Znajomości.
    Od: Szewc <r...@p...onet.pl>

    Witam.

    Wysyłałem wiele CV. Pracę dostałem jednak po znajomości. Nie mówie tu o
    układzie - stwarzania dla kogoś miejsca pracy tylko dla tego, że jest
    czyimś znajomym lub dzieckiem. Nie jest to też sytuacja, że tylko ja
    startowałem do wyścigu.

    Musiałem odbyć normalną procedurę rekrutacyjną. Ale tu już byłem do
    przodu, bo moje cv leżało na wierzchu. I miałem zrobiony PR. Znajomej
    która pchnęła moje cv i nieznajomej a pamiętającej mnie ze studiów jako
    rozgarniętego gościa.

    Teraz ode mnie zależy czy umowa na czas określony zamieni się w
    nieokreślony.

    pozdrawiam.
    Szewc
    życzę wszystkim znalezienia swojego miejsca w życiu zawodowym i osobistym.

  • 2. Data: 2007-02-13 00:32:05
    Temat: Re: Znajomości.
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-02-12 23:56, Szewc napisał(a):

    > Musiałem odbyć normalną procedurę rekrutacyjną. Ale tu już byłem do
    > przodu, bo moje cv leżało na wierzchu. I miałem zrobiony PR. Znajomej

    To IMHO normalne i zdrowe podejście. Coś na kształt referencji, tyle że
    wystawionych przez osobę którą się dobrze zna i do której ma zaufanie, a
    nie przez prezesa/dyrektora/kierownika o nic nie mówiącym nam nazwisku.
    Życzę Ci wielu sukcesów w pracy, no i żeby osoba która położyła Twoje CV
    na wierzchu nie musiała za Ciebie świecić oczami ;)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 3. Data: 2007-02-13 00:48:25
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    więcej takich pilnych niewolników :)

  • 4. Data: 2007-02-13 06:14:53
    Od: "forest" <g...@w...pl>

    gratuluję tobie tego, że znajoma zapamiętała ciebie na tyle dobrze, że ciebie
    poleciła, od ciebie zależy, czy w przyszłości będzie tego żałowała, czy nie;

    powodzenia;