PracaGrupypl.praca.szukanaZnajdowanie specjalistów IT dla firm + wynajem ( Warszawa, Polska)

  • 1. Data: 2002-06-04 23:27:05
    Temat: Re: Znajdowanie specjalistów IT dla firm + wynajem (Warszawa, Polska)
    Od: "Vladbal" <d...@w...pl>

    Uzytkownik "ITKonsultant" <i...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:3CFD53EE.8BCE660B@poczta.onet.pl...
    > --- SZUKAS INFORMATYKOW (programistow, wdrozeniowcow, administratorow,
    > integratorow, analitykow, kierownikow projektow itp.)?
    > --- NIE MASZ CZASU ich szukac (ogloszenia, czytanie CV, spotkania,
    > rozmowy, wybory itp.)?
    > --- NIE POTRAFISZ ZWERYFIKOWAC ich umiejetnosci (mowia niezrozumialym
    > slangiem, albo wcale nie mowia, slabo pisza CV, nie potrafia sie
    > "sprzedac"...)?
    >
    > ZLEC ICH WYSZUKANIE MNIE:

    mam wrazenie, ze na uslugi posrednictwa w zatrudnieniu trzeba miec licencje.
    US zakwestionuje wystawione przez Ciebie faktury, o ile licencja jest
    wymagana, a jej nie posiadasz..

    masz?

    Vladbal

  • 2. Data: 2002-06-04 23:57:34
    Od: ITKonsultant <i...@p...onet.pl>

[...]

    - zrobie to bardzo szybko,
    - fachowo i skutecznie,
    - tanio (w porownaniu z firmami typu search and selection).

    Pracuje wg nastepujacego schematu:
    - ustalam z Klientem potrzebe (po co zatrudnia osoby, jakie zadania je
    czekaja),
    - pomagam w zdefiniowaniu pozadanego profilu pracownika,
    - szukam ludzi na rynku (a mam juz spora baze ludzi z ktorymi juz
    prowadzilem rozmowy),
    - rozmawiam, sprawdzam wiedze, kompetencje, doswiadczenia itp.,
    - dopasowuje mozliwosci (w tym finansowe) do mozliwosci Klienta,
    - przedstawiam kandydatury Klientowi,
    - ustalam z Klientem najlepszy wybor,
    - daje gwarancje (jesli sie nie sprawdzi to wymiana w cenie).

    To jest standardowe podejscie w cenie (netto):
    - 1,5 tys. zl znalezienie specjalisty technicznego (programista,
    administrator, analityk),
    - 2,5 tys. zl znalezienie lidera zespolu, kierownika dzialu, projektu
    itp.,
    - 3,5 tys. zl znalezienie dyrektora IT (rozne specjalnosci:
    infrastruktura, rozwoj, eksploatacja, bezpieczenstwo itp.)

    Poza tym pomagam w negocjacjach, zdefiniowaniu obowiazkow, ew. ustalenie
    innych form wspolpracy niz umowa o prace (wlasna dzialalnosc, kontrakt
    managerski, umowy o dzielo, zlecenia): tresci umow, kluczowe elementy,
    sposoby wynagrodzenia.

    ROWNIEZ WYNAJMUJE SPECJALISTOW:
    - jesli potrzebujesz sprawdzony zespol tylko np. na 2 miesiace,
    - nie zwiekszasz liczby etatow,
    - placisz tylko za usluge (nie obchodzi Cie ZUS, podatek dochodowy,
    okres wypowiedzenia itp.),
    - koszty mozesz zmienic w inwestycje,
    - juz od ok. 10 tys. zl na miesiac za doswiadczonych programistow.

    MAM DUZE DOSWIADCZENIE:
    - wieloletnie jako konsultant IT (duze projekty, duze zespoly),
    - wielokrotnie kompletowalem zespoly IT,
    - bezposrednio wybralem z rynku ponad 100 specjalistow IT (od
    programistow do dyrektorow IT).

    Zainteresowanych prosze o kontakt pod adresem
    i...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-06-05 00:39:34
    Od: ITKonsultant <i...@p...onet.pl>

    To nie jest posrednictwo. Ja nie pracuje dla poszukujacych pracy (tym zajmuja
    sie Urzedy Pracy), ale dla pracodawcow.
    Tego typu watpliwosci pojawialy sie kilka lat temu (no moze kilkanascie), kiedy
    firmy typu "search and selection" rozpoczynaly dzialalnosc w Polsce. Po pewnym
    czasie udalo sie wyjasnic na rynku, ze nie probuja byc Urzedami Pracy, ale
    pracuja dla drugiej strony - pracodawcy. Tego typu dzialalnosc nie jest objeta
    licencjonowaniem.

    itkonsultant