PracaGrupypl.praca.szukana › Zespół programistów podejmie sie realizacji projektów - faktura vat

  • 1. Data: 2008-01-04 15:18:56
    Temat: Zespół programistów podejmie sie realizacji projektów - faktura vat
    Od: <i...@n...pl>

    Projektowanie stron/serwisów internetowych w technologiach:
    HTML,DHTML/CSS/PHP + baza danych (MySQL, PostgreSQL)/CGI/JavaScript/
    Flash/ASP/Java, Programy na urządzenia mobilne w technologiach
    Visual .NET/SQL Server CE/embedded Visual C++, Programy pod Windows
    dla firm na zlecenie w technologiach: Delphi/Visual C++/Visual .NET,
    Programy dla systemu Linux w technologiach: C/C++/Kylix/Perl/Python.
    Wystawiamy faktury vat. Gwarantujemy pełen profesionalizm oraz
    fachową obsługę. ZAPRASZAMY DO KORZYSTANIA Z NASZYCH USŁUG.

    www.masterinvestor.pl
    http://www.madeino.com/homepage.php
    http://karierait.pl/
    http://englishpro.pl/
    www.playcinemacity.cinema-city.pl
    http://www.wtr.pl/
    http://dobrewakacje.pl
    http://www.swiatwakacji.pl/
    http://www.chinskikubek.pl
    http://www.norconsa.com/
    http://www.la-karnita.pl/
    http://www.bioaqua.pl/
    http://budbucks.co.uk/budBucks/home.asp
    http://www.karpacki.com
    http://cosin.carrie.es
    http://www.carrie.es/expocanal3/
    http://www.eximpol.pl/
    http://www.verdgar.pl/
    http://www.infoblok.pl/
    http://www.myfriend.pl/
    http://www.ltcinformaticos.com/
    http://www.norconsa.com/
    http://www.golfloslagos.com/
    https://rai.carrie.es/
    http://www.ccseguridad.es/
    http://jota.carrie.es/ksiegowy/index.php
    http://www.cosin.com/retail/
    http://www.gasconasesores.es/
    http://klubnormaderm.pl/vhomme/swfEntry.php
    www.zaurolandia.pl
    http://www.dashofer.com.pl/gra.php

    Zakres naszych usług :

[...]

    Witam serdecznie

    Chciałbym zaoferować państwu stworzenie profesionalnego serwisu
    internetowego pod państwa działalnośc. Gwarantujemy NAJNIŻSZE CENY W KRAJU
    oraz pełen profesionalizm. Prosze zapoznać sie z naszą oferta. Referencje
    oraz przyklady zrealizowanych przez nas prac znajdą panstwo na
    www.ntmultimedia.pl

    NTM - Nowoczesne Technologie Multimedialne jest agencją reklamową o profilu
    multimedialnym. Nasza przewaga, to przede wszystkim niekonwencjonalne,
    kompleksowe podejście do projektów, co czyni z nas agencję full service w
    nowych mediach. Tworzymy strategie internetowe firm i marek, które
    realizujemy z najwyższej jakości kreacją i profesjonalną obsługą techniczną.

    Realizujemy projekty z zakresu:
    e-marketingu
    Multimediów
    Marketingu mobilnego
    Integracji działań różnych mediów komunikacji

    Podstawowy zakres działań NTMultimedia:
    portale i serwisy www
    sklepy internetowe
    prezentacje multimedialne
    systemy CMS
    gry internetowe i mobilne - java/flash
    strategie marek w nowych mediach
    kampanie internetowe i SMS
    programy lojalnościowe
    animacje 2D oraz 3D
    internetowe plany miast
    logotypy
    projekty graficzne
    interaktywne katalogi produktów
    gry i zabawy dla dzieci

    Pozdrawiam

    Jakub

    i...@n...pl

  • 2. Data: 2008-01-18 19:42:40
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    http://www.grupy.egospodarka.pl/gry-java-flash-stron
    y-www-projekty-graficzne-faktura-vat,t,335709,8.html

  • 3. Data: 2008-01-24 02:00:35
    Od: a...@g...com

    uwazajcie na tego specjaliste od wszystkiego. mialem nieprzyjemnosc z
    nim
    "wspolpracowac", nie odbiera telefonu, udaje ze to wielka firma, i ze
    mnostwo ludzi zajmuje się projektem. Jakos w to nie wierze. raz się
    nazywa
    kuba, raz konrad. Czeski Film. Projekt zawalilismy przez niego, co
    chwila
    cos, a to komp nawalil, a to swiatla nie ma, - jakbym w prlu zyl to
    moze i
    uwierzyloby sie w to, 20 stopien zasilania. Po terminie pliki oddal,
    nie
    chcial poprawek robic.
    NIE POLECAM!
    ostatnio mi smsa przyslal czy bysmy nie chcieli jakiegos systemu CRM
    czy
    cos. ŻENUJĄCE :))

    alex

  • 4. Data: 2008-01-24 02:01:41
    Od: a...@g...com

    taki fachowiec a wpiszcie w google ntmultimedia

    same błędy :))

    expierty i hakiery heheh

  • 5. Data: 2008-01-24 07:34:10
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    a...@g...com pisze:
    > taki fachowiec a wpiszcie w google ntmultimedia
    >
    > same błędy :))
    >
    > expierty i hakiery heheh

    mnie to sie bardzo podoba na stronie http://www.ntmultimedia.pl/,
    zakrawa na profesjonalizm ;) widac ze zna sie gosc na rzeczy.

    <title>http://www. Ustaw wlasciwy tytul i opis strony. Blad w
    konfiguracji skryptow. - - http://www. Ustaw wlasciwy tytul i opis
    strony. Blad w konfiguracji skryptow.</title>

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT
    cennik Action do osCommerce

  • 6. Data: 2008-01-26 17:36:05
    Od: Repairman <r...@o...pl>

    Nie widzę na tych wszystkich stronach "copywrite", "power.by", "madein"
    itp z informacją ntmultimedia.pl.
    Nawet w meta tagach żadnej wzmianki? W portfolio na waszej stronie też
    nie ma żadnych "osiągnięć".
    Niektórzy twórcy tych dzieł mogą podać Was (Ciebie) do sądu.
    Ja bym uważał.

  • 7. Data: 2008-03-26 15:57:14
    Od: Magda Lewandowska <m...@r...com.pl>

    On 26 Sty, 18:36, Repairman <r...@o...pl> wrote:
> [...]
    > nie ma żadnych "osiągnięć".
    > Niektórzy twórcy tych dzieł mogą podać Was (Ciebie) do sądu.

    Firma nieuczciwa i niepoważna. Jak dla mnie zwykli oszuści.
    Biorą zlecenia od firm na wykonanie stron po czym zlecają ich projekt
    podwykonawcom którym nie płacą.
    Od ponad pol roku nie mogę się doprosić nawet grosza za wykonane dla
    nich dwóch zleceń które zostały zaakceptowane.
    Ignorują maile i wszelkiego rodzaju prosby o uregulowanie zaległości.
    Totalna ignorancja i brak profesjonalizmu.

    NIE POLECAM i OSTRZEGAM PRZED
    WSPOŁPRACĄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!

  • 8. Data: 2008-03-26 15:58:24
    Od: Magda Lewandowska <m...@r...com.pl>

  • 9. Data: 2008-03-31 14:29:38
    Od: j...@g...com

    Wszedzie sa tylko ogloszenia po wpisaniu w googlach ze sie podejma
    projektow. Zregoly ja sie tam moge nie znac ale raczej wyskakuja
    strony ktore sie zrobilo =P a nie ogloszenia!

    POLECAM TEMAT
    http://groups.google.pl/group/pl.praca.szukana/brows
    e_thread/thread/33efde38bb6b0b71/59137d4dbe59bb9a#59
    137d4dbe59bb9a

  • 10. Data: 2008-03-31 14:31:23
    Od: j...@g...com

    Polecam topic dla wszystkich zainteresowanych.