PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasiłek przedemerytalny.

  • 1. Data: 2002-11-09 09:22:24
    Temat: Zasiłek przedemerytalny.
    Od: "j49" <j...@s...tkb.net.pl>

    Witam i pozdrawiam wszystkich szanownych grupowiczów. Chciałbym prosić o
    odpowiedź na następujące pytanie:
    Jestem mężczyzną urodzonym w 1949 roku. W roku 2004 kończę więc 55 lat i
    będę miał 35 lat pracy. Czy jeśli w tymże roku zakład pracy rozwiąże ze mną
    umowę o pracę z powodu likwidacji stanowiska pracy nabędę prawa do zasiłku
    przedemerytalnego? Do którego roku ludzi urodzonych w latach czterdziestych
    lub pięćdziesiątych obejmuje prawo do zasiłku zakładając, że w przypadku
    mężczyzn przepracowali 35 lat? Z góry dzięki za odpowiedź.

  • 2. Data: 2002-11-09 13:35:12
    Temat: Re: Zasiłek przedemerytalny.
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    On Sat, 9 Nov 2002 10:22:24 +0100, j49 wrote:

> [...]
    > lub pięćdziesiątych obejmuje prawo do zasiłku zakładając, że w przypadku
    > mężczyzn przepracowali 35 lat? Z góry dzięki za odpowiedź.

    Nie wiadomo,bo w Urzędzie pracy liczy się każdy przepracowany dzień.Nie
    liczą się przerwy w pracy...i może Ci wyjść,że masz przepracowane tylko
    np.32ta :-(

    Pozdrawiam,
    --
    Kaja

  • 3. Data: 2002-11-09 14:12:25
    Od: "j49" <j...@s...tkb.net.pl>

    Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie wiadomo,bo w Urzędzie pracy liczy się każdy przepracowany dzień.Nie
    > liczą się przerwy w pracy...i może Ci wyjść,że masz przepracowane tylko

    Dzięki za odpowiedź. Ale chodzi mi o to, że będę spełniał wszystkie warunki,
    tylko czy mój rocznik będzie się kwalifikował do zasiłku. Rozmawiałem z
    koleżanką z rocznika 1956 i powiedziała mi, że gdy skończy 50 lat i będzie
    miała 30 lat pracy, to jej to już nie obejmuje. Chciałbym się dowiedzieć,
    czy jest to jakoś ujęte ( które liczniki to obejmuje ).
    Pozdrawiam!!!

  • 4. Data: 2002-11-09 14:15:40
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    On Sat, 9 Nov 2002 14:35:12 +0100, Kaja wrote:

    > 32ta :-(

    Przepraszam.Mało być napisane:32 lata.

    --
    Kaja

  • 5. Data: 2002-11-09 20:08:22
    Od: "j49" <j...@s...tkb.net.pl>

    > Przepraszam.Mało być napisane:32 lata.
    >
    > --
    > Kaja
    Kaju! Nigdzzie nie naapisałem, że chodzzi o 32 lata

  • 6. Data: 2002-11-10 08:19:57
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "j49" <j...@s...tkb.net.pl> napisał w wiadomości

    Zasiłek przedemerytalny obejmuje osoby których emerytura jest obliczana wg.
    starych zasad tzn. wg tych co teraz przyznają emerytury, a nie wg. stanu
    konta emerytalnego.
    Problem dotyczy osób które miały możliwość wyboru zasad przyznawania
    emerytury i dlatego jedna osoba danego rocznika będzie mogła a druga nie.

    Wiesiek

  • 7. Data: 2002-11-10 13:54:51
    Od: "j49" <j...@s...tkb.net.pl>

    Użytkownik "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com> napisał w
    wiadomości news:aql4pi$5cu$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > Problem dotyczy osób które miały możliwość wyboru zasad przyznawania
    > emerytury i dlatego jedna osoba danego rocznika będzie mogła a druga nie.

    Właśnie o to chodzi, że nie bardzo wiem, jak to jest w moim przypadku.
    Pzdr!