PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w "samorządzie"...

  • 1. Data: 2005-03-31 14:01:43
    Temat: Zarobki w "samorządzie"...
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@o...pl>

    Witam

    Mam pytanie: ile rzeczywiście(!) można zarobić w Wojewódzkich Urzędach
    Pracy, Urzędach Miejskich itp. w wydziałach/sekcjach/referatach zajmujących
    się szeroko pojętą tematyką funduszy unijnych jako NOWO przyjęty pracownik
    (bez stażu, po okresie próbnym)?

    Czy instytucje samorządowe (wymienione powyżej) otrzymują premie, trzynastki
    itp. (podobnie jak w instytucjach rządowych np. Urzędzie Wojewódzkim czy
    Urzędach Skarbowych)?

    Dzięki za odpowiedzi (szczególnie pracowników służby cywilnej:)

    Pozdrawiam
    T.N.

    P.S. Interesują mnie wyłącznie płace w "samorządzie"...

  • 2. Data: 2005-03-31 16:02:05
    Temat: Re: Zarobki w "samorządzie"...
    Od: "Kaktusak" <r...@p...trzepak.net>

    W Urzedzie Marszalkowskim, departament Polityka Reg, zespol ZPORR, pierwsza
    umowa na 3 miesiace to 1300 brutto, druga na rok 1500 zl, nastepna to
    podwyzka powiedzmy 100/150 brutto(podwyzki w trakcie umowy raczej malo
    prawdopodobne)
    Premie sa ale kompletnie uznaniowe, lepiej sie nie nastawiac zwlaszcza na
    poczatku( pierwsze lata pracy)
    Trzynastki sa ale zgodnie z ustawa ( po przepracowaniu min. 6 miesiecy w
    danym roku,wtedy 6/12 i tak dalej)

  • 3. Data: 2005-03-31 19:53:46
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Kaktusak" napisał w wiadomości:
    >W Urzedzie Marszalkowskim, departament Polityka Reg, zespol ZPORR, pierwsza
    > umowa na 3 miesiace to 1300 brutto, druga na rok 1500 zl,

    Strasznie mało, jeżeli to rzeczywiście płace brutto, gdyż na przykład w
    urzędach rządowych (np. Urząd Skarbowy) od razu dostaje się 1800 brutto. Czy
    "samorządówka" jest gorzej "opłacalna"? Ciekawy jestem gdzie należy sie
    więcej napracować: czy w Urzędzie Skarbowym, czy na przykład w Wojewódzkich
    Urzędach Pracy przy funduszach europejskich?

    > podwyzka powiedzmy 100/150 brutto(podwyzki w trakcie umowy raczej malo
    > prawdopodobne)

    Co jaki czas są te podwyżki?

    > Trzynastki sa ale zgodnie z ustawa ( po przepracowaniu min. 6 miesiecy w
    > danym roku,wtedy 6/12 i tak dalej)

    Zatem i w "samorządówce" są "trzynastki"(?) - zgodne z jaką ustawą?

    Pozdrawiam
    T.N.

  • 4. Data: 2005-04-01 05:19:43
    Od: "Kaktusak" <r...@p...trzepak.net>

    To place brutto, zgodne z widelkami z rozporzadzenia MF, raczej nie jest to
    negocjowalne gdzyz po prostu dostaje sie umowe i albo ja podpisujesz albo do
    widzenia:),zreszta kiedys dyrektor UM wrecz powiedzial wie ze place sa slabe
    i wszyscy predzej czy pozniej uciekna ale co zrobic:)
    W WUP wiecej byc nie powinno bo w koncu to odnoga UM, zreszta slyszalem z
    jest wrecz gorzej
    I pytanie co to znaczy "praca przy funduszach europ.", w tym wypadku
    zbieranie wnioskow pry kolejnych naborach,ocena formalna,obsluga paneli itp
    i pozniej monitorowanie tych wszystkich Dzialan ktore podpadaja UM
    Sa tez bonusy np kursy angielskiego w godz.pracy placeone przez UM, czy
    studia podypl. finansowane w calosci lub czesci
    Te podwyzki to przy kolejnych umowach na rok,choc np w zeszlym roku byla
    jedna ekstra na jesieni
    A trzynastki chyba sa zgodne w koncu powinni wiedziec w kadrach na czym
    stoja
    pozdr