PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w UKS

  • 1. Data: 2006-09-21 10:05:20
    Temat: Zarobki w UKS
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Witam!
    Czy ktoś się orientuje jakie są zarobki w Urzędzie Kontorli Skarbowej?
    Jakieś widełki? Czy zarobki są raczej marne czy raczek dobre?

    --
    pozdrawiam
    Schwester

  • 2. Data: 2006-09-21 10:45:30
    Temat: Re: Zarobki w UKS
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Czy ktoś się orientuje jakie są zarobki w Urzędzie Kontorli Skarbowej?

    A moze konkretnie powiesz o który z 16 uksów ci chodzi ?

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 3. Data: 2006-09-21 11:01:24
    Od: Schwester <j...@c...com>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > A moze konkretnie powiesz o który z 16 uksów ci chodzi ?

    Kraków

  • 4. Data: 2006-09-21 12:06:41
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Schwester wrote:

    > Witam!
    > Czy ktoś się orientuje jakie są zarobki w Urzędzie Kontorli Skarbowej?
    > Jakieś widełki? Czy zarobki są raczej marne czy raczek dobre?

    Które zarobki, bo tam podobno można se je wyśrubować to nierealnych kwot.

  • 5. Data: 2006-09-21 18:48:58
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 21 Sep 2006 12:05:20 +0200, Schwester napisał(a):

    > Czy ktoś się orientuje jakie są zarobki w Urzędzie Kontorli Skarbowej?
    > Jakieś widełki? Czy zarobki są raczej marne czy raczek dobre?

    Wiesz, nie pracuje co prawda w UKS, a US tylko, ale dla zobrazowania
    problemu - u mnie w urzedzie zarobki maja rozpietosc od bodajrze 485zl do
    parunastu tysiecy (byc moze ktos ma wiecej, wiem ze komornicy duzo
    zgarniaja z prowizji).

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2006-09-21 21:34:50
    Od: "max" <m...@p...qwe>

    Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Czy ktoś się orientuje jakie są zarobki w Urzędzie Kontorli Skarbowej?
    > Jakieś widełki? Czy zarobki są raczej marne czy raczek dobre?

    Sa niezle - wystarczy namierzyc dobra firme ( IT , ORACLE, JAVA, kontrakty z
    Zachodem ) , ktora placy wszystkie ZUSy ( w moim przypadku bylo to 40 000
    miesiecznie ) i inne podatki, nagiac przepisy i skasowac prowizje.
    Powodzenia !