PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki tylko od... wpis w CV

  • 21. Data: 2012-02-19 18:06:39
    Temat: Re: Zarobki tylko od... wpis w CV
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2012-02-18 23:02, Jan Maj K pisze:
    > Zarabiam 3 razy więcej od średniej krajowej (netto)

    Czuć trollem na kilometr ale nawet zakładając, że na prawdę zarabiasz
    8000zł netto, na studiach byłeś wybitny i masz umiejętności to ...
    jesteś głęboko w ciemnej dupie. Twoje 8000zł to niecałe 2000 euro czyli
    mniej niż wynagrodzenie średnio rozgarniętego robotnika fizycznego w
    nieco normalniejszych krajach. Biorąc właśnie to pod uwagę to pomimo
    wykształcenia jesteś kompletnym debilem bo marnujesz swoje talenty i
    wiedzę zapierniczając dla polskich wyzyskiwaczy zamiast spieprzać na
    zachód i mieć coś z życia.

    --
    kamil d

  • 22. Data: 2012-02-20 00:45:13
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Jan Maj K" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Widzę, że nie zrozumiałeś. Wyjaśnię Ci.
    > Skończyłem MATEMATYKĘ na Uniwersytecie Warszawskim,
    > (...)I faktem jest, że mam biednych rodziców, ale (....)
    ale wiedzą że jesteś ciulem ? Do tego śmiesznym. Mając 8 tys jestes gotow
    podjaco rozmowy za 8,5 ? Śmieszne. Naprawdę.

    przynajmniej to, do czego
    > doszedłem zawdzięczam sobie, bo nie muszę mieć żadnych
    > koneksji, żeby dostać dobrą pracę.
    poczekaj poczekaj wylecisz i będziesz zarabiał mniej. Każdy tego doświadcza,
    zwłaszcza jeżeli to twoja pierwsza praca, więc gówno, to póki co wiesz o
    życiu absolwencie. A może nawet nie tyle.
    Już popełniłeś pierwszy błąd: oceniasz ludzi przez pryzmat zarobków. Jak
    trochę dorośniesz, to zrozumiesz o co chodzi. Na razie szkoda z tobą gadać.
    Na jakikolwiek szacunek trzeba sobie zasłużyć lub zapracować. Skończenie
    jakichś śmiesznych studiów i wysokie zarobki do tego nie uprawniają, więc
    póki co pierdol się cukiereczku.
    Z automatu to szacunkiem mogę darzyć pierwszego z brzegu, nieznanego mi
    osobiście strażaka...Ty choćbyć cały rok zapieprzał w tej swojej śmiesznej
    pracy 24h/dobę nie zapracujesz na 10% szacunku jaki taki strażak ma u ludzi
    po jednej akcji.
    --
    Jackare

  • 23. Data: 2012-02-20 08:37:39
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-18 23:20, Bronek Kozicki pisze:

    > gówniane czy nie, ale przynamniej kulturalnego wyrażania się można się
    > na humianistycznym kierunku, czasami, nauczyć.

    Matematyka jest jedną z nauk humanistycznych. Jedynie osoby majace
    problemy z umiejętnością liczenia wymysliły nowe zastosowanie dla
    terminu humanizm....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 24. Data: 2012-02-20 13:39:11
    Od: "Elka" <e...@g...pl>

    kamil d <k...@t...pl> napisał(a):

    > Czuć trollem na kilometr

    Z tym się zgadzam. Klasyczny przykład prowokacji. Ktoś zadaje niby to
    normalne pytanie i tylko szuka okazji żeby przy jakiejś niestandardowej
    odpowiedzi, "zaskoczyć" wszystkich "kontrowersyjnym" stwierdzeniem. Z drugiej
    strony troll czy nie troll pytanie o sens zamieszczanie oczekiwanego
    wynagrodzenia w cv nie jest głupie a cała reszta to zwykła pyskówka.

> [...]
    > wykształcenia jesteś kompletnym debilem bo marnujesz swoje talenty i
    > wiedzę zapierniczając dla polskich wyzyskiwaczy zamiast spieprzać na

    W tym miejscu się nie zgadzam. Myślę, że to populistyczny argument. Oczywiste
    jest, że w Ugandzie 100 USD ma inną wartość niż w Luksemburgu. Podobnie,
    chociaż naturalnie w mniejszej skali, w przypadku Polski i innych krajów
    starej Unii, np. Niemiec. Nie ma więc sensu porównywanie w tym kontekście
    zarobków w krajach będących na różnym poziomie rozwoju. Obiektywnie trzeba
    przyznać, że 8000 netto to są dobre zarobki, jak na Polskę. Nie ma znaczenia
    w tym wypadku, że 2000 euro to z kolei mniej niż średnia pensja w Niemczech
    czy gdzieś indziej. Rozmawiamy w tej chwili o naszym kraju. Co więcej, trzeba
    także przyznać, że 8000 netto to dobra płaca jak na pierwszą pracę
    (niezależnie od tego, że nie wierzę w prawdziwość opisanej historii). Ja bym
    się raczej zastanawiała, czy takie podejście w stylu "jestem wybitnym
    ekspertem parę lat po studiach" rokuje jakiekolwiek nadzieje na zrobienie
    większej kariery. Wydaje mi się, że nie, bo nawet ekspert nie może mieć
    skrajnie konfliktowej osobowości.

    Pozdrawiam,
    Elka

  • 25. Data: 2012-02-20 15:36:30
    Od: "ciekawski typek" <c...@n...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:4f420651$0$1274$65785112@news.neostrada.pl...

    > Matematyka jest jedną z nauk humanistycznych. Jedynie osoby majace
    > problemy z umiejętnością liczenia wymysliły nowe zastosowanie dla
    > terminu humanizm....

    Aha. To filologia jest nauką ścisłą, jedynie osoby potrafiące jedynie
    myśleć schematycznie ukłuły termin humanizm...

  • 26. Data: 2012-02-20 17:39:15
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-02-20 09:37, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Matematyka jest jedną z nauk humanistycznych. Jedynie osoby majace
    > problemy z umiejętnością liczenia wymysliły nowe zastosowanie dla
    > terminu humanizm....

    Jakkolwiek jest nauka matematyk to nie zawod !

  • 27. Data: 2012-02-20 20:06:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 20 Feb 2012 16:36:30 +0100, ciekawski typek napisał(a):

    > Aha. To filologia jest nauką ścisłą, jedynie osoby potrafiące jedynie
    > myśleć schematycznie ukłuły termin humanizm...

    Nie, filologia nei jes nauką ścisłą.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 28. Data: 2012-02-20 21:20:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Nie, filologia nei jes nauką ścisłą.

    Tak jak matematyka humanistyczną.

    (pijesz - nie pisz).

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2012-02-20 21:57:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 20 Feb 2012 22:20:37 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Tak jak matematyka humanistyczną.

    Jest jak najbardziej humanistyczną - to odrealniony język opisujący cos
    niematerialnego.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 30. Data: 2012-02-21 03:14:49