PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki przedstawiciela Orange ds. klientów biznesowych

  • 1. Data: 2006-05-24 19:28:33
    Temat: Zarobki przedstawiciela Orange ds. klientów biznesowych
    Od: "DELL" <m...@i...pl>

    Czy mogłbym uzyskać informację nt. wysokości zarobków podstawowych jakie
    osiaga przedstawiciel firmy Orange ds. klientów biznesowych? W jakiej
    wysokości wypłacane są prowizje naliczane od kazdej nowej aktywacji?
    Poproszę TYLKO o konkretne odpowiedzi, za które z góry dziękuję.
    Marcin

  • 2. Data: 2006-05-24 19:32:26
    Od: r <...@w...pl>

    DELL napisał(a):
> [...]
    > wysokości wypłacane są prowizje naliczane od kazdej nowej aktywacji?
    > Poproszę TYLKO o konkretne odpowiedzi, za które z góry dziękuję.

    orange ? to nie firma to marka przynajmniej w polsce.
    kkb (konsultant) z centertela to nie wiem ile zarabia a cala reszta to
    zalezy od AP czyli partnera orange generalnie 800+ prowizja;)
    --
    pcbsd user

  • 3. Data: 2006-05-24 19:52:43
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    DELL napisał(a):
    > Czy mogłbym uzyskać informację nt. wysokości zarobków podstawowych jakie
    > osiaga przedstawiciel firmy Orange ds. klientów biznesowych? W jakiej
    > wysokości wypłacane są prowizje naliczane od kazdej nowej aktywacji?
    Z relacji znajomego - podstawa 1000zl + premia/prowizja. Nie wiem ile
    taka prowizja wynosi, ale z relacji wynika ze miesiecznie wyciaga od 1.2
    do 2k (najczesciej ok 1.7k)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl