PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki ludzi mających znaną twarz - Tomasz Lis

  • 21. Data: 2006-01-30 16:03:15
    Temat: Re: Zarobki ludzi mających znaną twarz - Tomasz Lis
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@n...serwerze.gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:lije695bn19n.142hrr2lsjzqr$.dlg@40tude.net...
    > Napisali w Wyborczej o ugodzie w sądzie pomiędzy Tomaszem Lisem a TVN, ale
    > nie o tym chciałem.
    > Otóż napisali, że Lis zarabiał równowartość 17tys. EUR na miesiąc.
    > To duzo. Najwyższy próg podatkowy, więc 50% dla fiskusa, ale to i tak
    > dużo.

    chyba co krecisz - poczytaj jakie mamy stawki w Polsce, poza tym nie ma u
    nas progow globalnych, tylko placimy za nadwyzke ponad prog, co oznacza ze
    nikt nie placi najwyzszej stawki tylko im wiecej zarabiamy tym bardziej sie
    do niej zblizamy

> [...]
    > Czy tacy ludzie jak Lis (ale też inni) dlatego żądają tyle kasy, że są
    > znani i ich twarz przyciąga widza, a co za tym idzie reklamodawców i zysk
    > dla stacji ?
    > Czy dlatego tyle im płacą, aby cały czas byli w gotowości i na każdy
    > telefon mogli przyjść do stacji i twarzą ściągać widza na wydarzenia ?
    >
    > Przecież za tę kasę można by wyprodukować na prawdę wartościowy program
    > edukacyjny, coś ciekawego co przyciągnie widza...
    >
    > Czemu media są tak uprzywilejowane, a na poczcie siedzi panienka za 900zł,
    > w supersklepie kasjerka za 750zł i McD za 600zł się pracuje ???

    Praca jest jak kazdy towar (ten najnizej wartosciowy troche umyka rynkowi
    gdyz mamy place minimalna), skoro Lisowi placiliby za pierdzenie do
    mikrofonu 1 mln zl na miesiac to znaczy ze to jest tyle warte...

  • 22. Data: 2006-01-30 20:55:31
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Bremse napisał(a):
    > Przyznam, że po lekturze "Co z tą Polską?" jakoś nie mam ochoty. No
    > ale jeśli zaręczysz swoją głową ;-) to może się skuszę.
    De gustibus... za nic nie będę własną głową ręczył.

    pozdr.
    m.

  • 23. Data: 2006-01-30 21:52:48
    Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl>

    Maciej Koziński napisał(a):

    > Zamiast "Co z tą Polską" poleciłbym "Polactwo" Ziemkiewicza. Co do Lisa
    > to "Nie tylko fakty" są rewelacyjne. Ale nie ręczę za to nawet drugim
    > śniadaniem, bo wiadomo - gusta różne są.

    hm.. "Co z tą Polska" nie było mi dane przeczytać, ale za to "Nie tylko
    fakty" wspominam bardzo dobrze :)

    kolejny głos na plus :D

    --
    E_m_i_

    "Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
    mieć mocne skrzydła.
    Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
    K. Chopin "Przebudzenie"

  • 24. Data: 2006-01-30 22:03:28
    Od: "Paweł Pracki" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pomimo wszystko małe, w porównaniu z ludźmi mającymi znaną kartotekę.