PracaGrupypl.praca.szukanaZarób z nami na nowy samochód w ciągu kilku miesięcy!

  • 1. Data: 2006-04-29 14:34:26
    Temat: Zarób z nami na nowy samochód w ciągu kilku miesięcy!
    Od: z...@o...pl

    Jesteś ambitną, kreatywną osobą z wieloma pomysłami? Umiesz
    przekonać do swoich poglądów innych? Chcesz być niezależny
    finansowo i być szefem dla samego siebie? Napisz do mnie i zapytaj o
    ofertę pracy, która zmieni Twoje życie. Pomogę Ci osiągnąć
    niewyobrażalne zyski! To działa! Ja już zarabiam, a Ty? Przyłącz
    się do mnie : z...@o...pl

  • 2. Data: 2006-04-29 20:17:15
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    z...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > przekonać do swoich poglądów innych? Chcesz być niezależny
    > finansowo i być szefem dla samego siebie? Napisz do mnie i zapytaj o

    Słuchaj, piszesz jak kolejny ściemniacz od głupich piramidek :) Co to za
    praca? Handelek raportami, poradnikami?

    > Pomogę Ci osiągnąć
    > niewyobrażalne zyski!

    Na razie wygląda to jak niewyobrażalna głupota :)

    > To działa! Ja już zarabiam, a Ty? Przyłącz
    > się do mnie : z...@o...pl

    Kolejna ściema a ty szukasz frajerow... to idz na alt.pl.szukam.frajera :D