PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zakup auta ( z komisu przy salonie)

  • 1. Data: 2008-02-05 08:23:07
    Temat: Zakup auta ( z komisu przy salonie)
    Od: "Madej" <r...@o...pl>

    wiem ze nie ta grupa ale zadam to pytanko moze mi ktos odpowie...
    Kupiłem auto z komisu przy salonie część rozliczenia było na kredyt a druga
    za gotówkę. Waśnie chodzi o gotówkę.
    Przy odbiorze auta nikt mi nie powiedział gdzie mam wpłacić gotówkę. Od
    miesiąca jeżdżę autem i nikt do mnie nie zgłosił się o gotówkę. Oczywiście
    nie mam potwierdzenia że ją wpłaciłem. Nie wiem co mam robić bo mogą mi
    wlepić jakieś karne odsetki. Może jest jakieś przedawnienie lub paragraf ?
    Pozdrowionka i przepraszam że nie ta grupa, ale proszę o odpowiedź.

  • 2. Data: 2008-02-05 08:26:25
    Temat: Re: Zakup auta ( z komisu przy salonie)
    Od: "Piotr S." <n...@g...pl>

    Madej pisze:
> [...]
    > wlepić jakieś karne odsetki. Może jest jakieś przedawnienie lub paragraf ?
    > Pozdrowionka i przepraszam że nie ta grupa, ale proszę o odpowiedź.

    jesli nie masz takiej informacji w umowie kredytowej to jedz do
    autokomisu i sie dopytaj
    pisz na pl.misc.samochody

  • 3. Data: 2008-02-07 02:50:03
    Od: MHCMega <m...@p...wp.blebleble.pl>

    Madej pisze:
> [...]
    > wlepić jakieś karne odsetki. Może jest jakieś przedawnienie lub paragraf ?
    > Pozdrowionka i przepraszam że nie ta grupa, ale proszę o odpowiedź.

    Moja znajomość prawa jest powierzchowna i nie polegałbym na niej
    zbytnio, ale:
    1. Nie jest ważne co Ci (nie)powiedzieli ale co podpisałeś. Do czytania
    umowy (umów) marsz!
    2. Jeśli naprawdę nie jest nigdzie napisane (lol) na jakie konto i do
    kiedy masz wpłacić to masz im wpłacić w 3 miesiące od momentu jak
    zażądają (listem poleconym lub inną drogą pisemną). Jak nie było terminu
    wpłaty to nie mają Ci od kiedy odsetek naliczyć.
    3. Jak ich skleroza potrwa dłużej niż 3 (chyba) lata to już nie masz
    problemu.

    Podkreślam że jest to takie "wydaje mi się że".

    A w ogóle to na pewno podpisałeś gdzie i kiedy wpłacisz, tylko tego nie
    przeczytałeś.
    Najprościej zadzwonić i zapytać/przypomnieć się.

    Pzdr.