PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zakładanie własnej firmy

  • 1. Data: 2007-04-04 08:17:10
    Temat: Zakładanie własnej firmy
    Od: "dempsey" <d...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Jestem na etapie zakładania własnej firmy. I dlatego zwracam się do Was z
    prośbą o podanie informacji odnośnie wszelkich dotacji/funduszy (najlepiej
    bezzwrotnych) jakie mogę z tego tytułu uzyskać. Wiem, że są na to pieniądze z UE.
    Żeby uprzedzić wszelkie pytania dodam, że jestem świeżym absolwentem, pracuje
    na etacie i z racji otwierania firmy nie zamierzam z niego rezygnować.

    Dziękuję serdecznie za pomoc.

  • 2. Data: 2007-04-04 09:57:18
    Temat: Re: Zakładanie własnej firmy
    Od: "bArT" <b...@o...eu>

    dempsey wyskrobał(a) co następuje:
> [...]

    > absolwentem, pracuje na etacie i z racji otwierania firmy nie zamierzam
    > z niego rezygnować. Dziękuję serdecznie za pomoc.

    w Internecie jest tego trochę, rzeczy przydatnych i bzdur także :)

    idź do Urzędu Miejskiego do jakiegoś działu Rozwoju Gospodarczego lub
    podobnego, wyłożą Ci kawę na ławę co i jak, lub poczęstują garścią linków
    www lub/i instytucjami, które Ci mogą pomóc.

    Ostatnio byłem w takim dziale we Wrocku - miło się zdziwiłem.

    pozdr
    bArT

  • 3. Data: 2007-04-23 13:02:19
    Od: "Alex." <a...@w...pl>

    On 4 Kwi, 10:17, "dempsey" <d...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > na etacie i z racji otwierania firmy nie zamierzam z niego rezygnować.

    Własna firma w pigułce. Polecam zajrzeć na stronkę pracuj.pl
    http://www.pracuj.pl/kariera-wlasna-firma.htm
    Może pomoże Ci to rozwiązać trochę wątpliwości związanych z własną
    działalnością.
    pozdr