PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zacisnąć pasa!

  • 1. Data: 2003-01-03 21:59:28
    Temat: Zacisnąć pasa!
    Od: "Okoń" <p...@x...wp.pl>

    Witam!

    Jestem tu pierwszy raz! Spodobał mi się otwarty sposób prowadzenia dyskusji.
    Chciałbym wtrącić swoje trzy grosze.
    Sposób w jaki piszę jest trochę inny za co przepraszam!

    Życie narodu wymaga nieraz wielkich poświęceń.
    Gorzej jak te poświęcenia idą na marne.

    Nieznany mi autor.

    Zacisnąć pasa !

    Powiedzieli - starczy zacisnąć pasa.
    Zarzucili półki sklepowe "Rojalem".
    Zaczęli wyprzedaż majątku naszego.
    Ruszyła maszyna zniszczenia ospale.

    Na początku niespiesznie jak żółw...
    Z roku na rok zaś prędzej i prędzej.
    Ocknęliśmy się - teraz po latach.
    Brak majątku ? Brak w kasie pieniędzy?

    Tu i tam klinkierowy pałacyk stoi.
    Znak "Szczęśliwej" transakcji w "Biznesie"
    "Wolność" i "Demokracja" pytam się ?
    W czyim są interesie ?

    Pozdrawiam!
    A.P

  • 2. Data: 2003-01-04 06:39:04
    Temat: Re: Zacisnąć pasa!
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    > Brak majątku ? Brak w kasie pieniędzy?
    >
    > Tu i tam klinkierowy pałacyk stoi.
    > Znak "Szczęśliwej" transakcji w "Biznesie"

    Tak. Tak. Postawa typu "A co z tego będzie mieć światowe żydowstwo?"

    mer

  • 3. Data: 2003-01-04 15:26:09
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    > Tak. Tak. Postawa typu "A co z tego będzie mieć światowe żydowstwo?"

    Przecież powszechnie wiadomo, że gdyby nie polski majątek Żydzi żyli by na
    poziomie Senegalu. A gdyby nie Żydzi Polska byłaby 1. potęgą gospodarczą
    świata (a może nawet lepiej).

    Pzdr

  • 4. Data: 2003-01-05 12:26:45
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przecież powszechnie wiadomo, że gdyby nie polski majątek Żydzi żyli by na
    > poziomie Senegalu. A gdyby nie Żydzi Polska byłaby 1. potęgą gospodarczą
    > świata (a może nawet lepiej).

    bredzisz - ten majatek przeciez ukradlismy im i nigdy nie oddamy (bo nie ma
    za co). A im zostana miliardy w USA :D

    btw: jakby nasze spoleczenstwo zamiast ciagle biadolic bylo tak obrotne jak
    ich, to role by sie odwrocily. A tak to ani maja opinie cwaniaczkow i
    materialistow a my pijakow i zlodzieji samochodow.

    --
    l...@s...pl