PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZUS

  • 1. Data: 2003-07-02 14:29:24
    Temat: ZUS
    Od: e...@b...pl

    ile płacą w takim ZUSie
    podobno takim referentom to jakieś potworne grosze
    czy to prawda?

  • 2. Data: 2003-07-02 14:58:06
    Temat: Re: ZUS
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > ile płacą w takim ZUSie
    > podobno takim referentom to jakieś potworne grosze
    > czy to prawda?

    A powiedz mi - ile Ty zarabiasz?

    Jak dla Ciebie potworne grosze to 1200zl brutto to pewnie
    bierzesz z 10000?

    FX

  • 3. Data: 2003-07-03 08:32:04
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    e...@b...pl napisał:

    > ile płacą w takim ZUSie
    > podobno takim referentom to jakieś potworne grosze
    > czy to prawda?

    Ostatnio zostałem wezwany i siedząc 2 godziny, mało się nie wściekłem -
    wycieczki przed końcem pracy do sklepu, obiadki na godzinę przed końcem
    pracy, BURDEL, czyli numerki niby są, ale okazuje się, że Pani od
    numerka Ciebie nie załatwi, bo załatwić może tylko osoba podpisująca,
    siedząca dwa piętra wyżej [gdzie wejśc nie możesz], tudzież tabuny
    urzędników w trakcie spacerów po budynku - z punktu widzenia urzędnika,
    pewnie niska płaca jest rekompensowana tymi "wakacyjnymi" widokami. :(

    Flyer

  • 4. Data: 2003-07-03 09:36:04
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

> [...]
    > urzędników w trakcie spacerów po budynku - z punktu widzenia urzędnika,
    > pewnie niska płaca jest rekompensowana tymi "wakacyjnymi" widokami. :(

    dobrze ktoś, kiedyś napisał, że "ZUS jest niewątpliwie organizacją
    przestępczą, ale trudno nazwać ją zorganizowaną" :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2003-07-03 14:38:23
    Od: "Vranix " <v...@N...gazeta.pl>

    e...@b...pl napisał(a):

    > ile płacą w takim ZUSie
    > podobno takim referentom to jakieś potworne grosze
    > czy to prawda?

    No to jak z Radiem Erewan: tak to prawda, ale...
    zalezy gdzie, zalezy czy masz wujka dyrektora, czy twoj naczelnik cie lubi,
    czy twojego naczelnika lubi dyrektor itd...
    jesli nie masz wyzszego to raczej bedziesz zajomowal stanowisko referenta lub
    podobne, najzabawniejsze ze nawet maja papiery informatyka (np technika)
    mozesz zapomniec o takim stanowisku formalnym - to czysta abstrakcja.
    Poza tym tu sie pracuje calymi rodzinami, jak nie masz wtykow to cie raczej
    nie zatrudnia.

    Stary Zusiak

  • 6. Data: 2003-07-03 20:34:04
    Od: "Karol" <k...@p...klub.chip.pl>

    Użytkownik "Vranix " <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mozesz zapomniec o takim stanowisku formalnym - to czysta abstrakcja.
    > Poza tym tu sie pracuje calymi rodzinami, jak nie masz wtykow to cie

    Jezeli zastosowac by wskaznik Placa/Odpowiedzialnosc to wychodzi nie
    najgorzej.
    Pozatym reguralne premie kwartalne i dodatki ktore naleza sie jak psu buda.
    Byly jeszcze legitki na PKP na 50% i oslawione pokoiki goscinne dla
    pracownikow
    w Oddzialach/Inspektoratach korzystajac z ktorych mozna wypoczac za grosze w
    calym kraju.
    Czasami sie zdarza, ze zatrudnia bez znajomosci ale nie popracuje sie dlugo.
    Teraz lubia trzymac ludzi na umowach czasowych w nieskonczonosc a dawniej do
    2 lat.
    Jezeli w tym czasie znajdzie sie ktos skoligacony to zajmuje twoje miejsce.

    Byly Zusiak