PracaGrupypl.praca.szukana › ZLECE strone www

  • 1. Data: 2006-08-02 16:59:40
    Temat: ZLECE strone www
    Od: "tragedy" <t...@o...pl>

    witam,

    poszukuje osoby (umowa o dzieło, moze byc student) do unowocześnienie strony
    www (wymagane php,flash, bazy mysql poprawienie cms, grafika)
    W przypadku zadowolenia mozliwe zlecenie dwóch całkowicie nowych dośc
    zaawansowanych projektow klasy portalu.
    Wymagana dyspozycyjność czyli zaangażowanie w realizacje naszego zlecenia.
    Szczegóły na maila. W ofercie prosze o przesłanie dotychczasowych projektów z
    orientacyjna ceną za ich wykonanie.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-08-02 17:16:27
    Temat: Re: ZLECE strone www
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    tragedy wrote:

    > Szczegóły na maila. W ofercie prosze o przesłanie dotychczasowych projektów z
    > orientacyjna ceną za ich wykonanie.

    Bez kozery powiem: pińcet cztyrdziści ;)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m

  • 3. Data: 2006-08-02 17:26:52
    Od: "REVOLVER INTERACTIVE ARTUR KURAS" <r...@n...pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Bez kozery powiem: pińcet cztyrdziści ;)

    Ja dodam - prosze podac budzet jak Panstwo maja na ta strone, pomnozyc razy
    cztery i wrocic za jakis czas.
    Student do cms'a, flasha, bazy danych pewnie za 1 tys. w ratach, co?

    art.