PracaGrupypl.praca.szukana › ZLECE PRACE ZDALNIE - wykonanie bannerów.

  • 1. Data: 2005-06-28 12:38:57
    Temat: ZLECE PRACE ZDALNIE - wykonanie bannerów.
    Od: "marzena" <t...@w...pl>

    Witam.

    Zlece prace zdalnie dla grafika,
    chodzi o zrobienie około 50, 60 bannerów o wielkosci 795x213 px
    Jezeli bannery beda si podobaly to zlece zrobienie okolo 100,200 sztuk.

    maja to byc bannery na strone www, przyklad baneru

    http://www.taniesztucce.friko.pl/nice-pics-master.jp

    ma byc prosty, tematyka EROTYCZNA.
    ma wygladac opdobnie do tego, na kazdym ma byc inny temat w j. angielskim,
    max. 3 słowa, na tym wyzej sa 4, ale maja byc 3:)
    jezeli dodajesz np. gifa psa to ma byc on zwiazany z tematem np. "dog free
    pics"

    Jest to sprawa prosta, i dla dobremu grafikowi zajmie to dzien, moze 2.
    Cena za banner = 10 zł
    Jezeli jest ktos chetny to prosze o kontak na pod adresem
    s...@w...pl

    Aha, chodzi mi o jak najkrotszy czas pracy.

    Pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2005-06-28 12:40:20
    Temat: Re: ZLECE PRACE ZDALNIE - wykonanie bannerów.
    Od: webfly <w...@n...cc>

    marzena wrote:
> [...]
    > Cena za banner = 10 zł
    > Jezeli jest ktos chetny to prosze o kontak na pod adresem

    :))))))))))
    Grafiki rozumiem tez dostarczacie?

    --
    web
    http://webdes.org

  • 3. Data: 2005-06-28 12:42:17
    Od: "marzena" <t...@w...pl>

    aha, maja to byc bannery w formacie JPG zapisane:)

  • 4. Data: 2005-06-28 12:53:27
    Od: lynx <t...@p...fm>

    Jednego pięknego dzionka o czasie Tue, 28 Jun 2005 14:38:57 +0200, ludzik
    o nazwie marzena <t...@w...pl> wziął i wystukał na klawiaturce co
    następuje:

    > Jest to sprawa prosta, i dla dobremu grafikowi zajmie to dzien, moze 2.
    > Cena za banner = 10 z?
    > Jezeli jest ktos chetny to prosze o kontak na pod adresem
    > s...@w...pl

    zły grafik weźmie za to ze 12,99 zł brutto co nie ? :>>>

    tak z ciekawości spytam: materiały zdjęciowe i cliparty zapewniacie ?

    --
    lynx