PracaGrupypl.praca.szukana****** ZARABIAJ PRZEZ INTERNET *******

  • 1. Data: 2004-02-24 19:00:57
    Temat: ****** ZARABIAJ PRZEZ INTERNET *******
    Od: "kuba" <k...@k...pl>

    witam!

    jesli posiadasz stale lacze internetowe i chcesz wykorzystac je aby zarobic
    przy okazji pare groszy to zapraszam do odwiedzenia strony i zglebienia sie
    w zawarte informacje:

    http://www.szybka-kasa.tk/

    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2004-02-24 22:49:11
    Temat: Re: ****** ZARABIAJ PRZEZ INTERNET *******
    Od: "impulsive" <i...@w...pl>

    witam

    ile czesu potrzebowales aby dostac wyplaty pokazane na stronie ?

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-02-24 22:53:07
    Od: "impulsive" <i...@w...pl>

    i czy przysylaj firmy czeki ktore mozna zrealizowac w banku czy przelewaja
    na konto np. E-Gold ?

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-02-25 11:38:15
    Od: "kuba" <k...@k...pl>

    > witam
    >
    > ile czesu potrzebowales aby dostac wyplaty pokazane na stronie ?

    ja nie czekalem dlugo, bo zapracowalem sobie na system poleconych.

    jesli bedziesz pracowal sam to zajmie ci to pare miesiecy. jednak jesli
    wkrecisz w to znajomych to wszystko poleci dosc szybko.

    pozdr

  • 5. Data: 2004-02-25 11:39:30
    Od: "kuba" <k...@k...pl>

    > i czy przysylaj firmy czeki ktore mozna zrealizowac w banku czy przelewaja
    > na konto np. E-Gold ?

    w tym wypadku jest to bezplatne konto MoneyBookers.com i gdy dostaniesz
    wyplate na to konto, to mozesz pieniadze z tamtad przelac na polskie konto
    (bezposrednio)