PracaGrupypl.praca.dyskusje › Z pamiętnika młodego pingwina bez szans na przeżycie.

  • 31. Data: 2004-09-05 16:34:12
    Temat: Re: Z pamiętnika młodego pingwina bez szans na przeżycie.
    Od: "Kasia" <opiekunki(usun)@jpj.com.pl>

    Witam

    Nie chcę się wymądrzać ale bezrobocie jest fikcją przynajmniej jeśli chodzi
    o Warszawę i okolicę. Prowadzę agencję opiekunek i czasami muszę błagać
    Panią opiekunkę aby przyjęła zlecenie. Może taka praca nie jest szczytem
    ambicji ale są Panie, które twierdzą, że 8 zł za godz. albo 1300 zł
    miesięcznie za zajmowanie się cudzym dzieckiem to żenująco niskie zarobki,
    są Panie, które twierdzą że owszem mogą pracować ale w obrębie czterech
    najbliższych ulic i są takie, które dzwonią i mówią żebym przyjechała z
    ofertami pracy to może coś wybiorą. Takich opowieści mam dziesiątki.
    ŻENADA!!!!
    Pewnie, że nie jest to lekka praca ale lepsza taka niż żadna.

    Pozdrawiam
    Kasia

    PS. Trzymaj się Pingwin.

  • 32. Data: 2004-09-05 23:09:02
    Od: "fot" <n...@w...pl>

> [...]
    > są Panie, które twierdzą że owszem mogą pracować ale w obrębie czterech

    moze sie powtarzam ale

    1) u nas jest ogromna szara strefa!

    2) problemem sa niskie pensje, kazdy chce niezle zyc - 1300 zl nawet netto w
    warszawie w najlepszym wypadku starcza na bardzo skromne zycie (chyba ze juz
    kiedys kupilo sie mieszkanie i nie ma problemu typu wynajem / splata
    kredytu, ale i nawet wtedy kokosy to to nie sa)

    3) duzo ludzi lubi byc na bezrobociu, cos taka mamy mentalnosc - najlepiej
    niech panstwo da, a jesli nie chce to ogromne oburzenie

  • 33. Data: 2004-09-06 22:46:37
    Od: złoty <m...@o...wytnij_to.pl>

    Dnia 2004-09-05 18:34,Użytkownik Kasia w pocie czoła napisał:
> [...]
    > ambicji ale są Panie, które twierdzą, że 8 zł za godz. albo 1300 zł
    > miesięcznie za zajmowanie się cudzym dzieckiem to żenująco niskie zarobki,

    ..wiesz.. i znowu pokazuje sie zroznicowanie Warszawki do "reszty
    swiata". Kompletnie to nie jest moja dziedzina...lecz przypuszczam, ze
    gdybym takie zarobki netto zaproponowal w CKMK ...musialbym najac lokaja,
    by mi kolejke chetnych ustawial... ;)))

    --
    pzdr
    A.