PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")

  • 371. Data: 2009-06-22 22:14:53
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 22, 9:12 pm, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Ciekawe zatem czemu jest jakoś tak nieużywany w ogromnej wiekszości krajów?
    > Głupi tam żyją i rządzą czy jak...

    Tak, głupi. Zwani też socjalistami.
    Ta zaraza rozpanoszyła się nawet w krajach uznawanych za wzorzec
    liberalizmu.

    > Uzależnić ją od dochodu?

    Jeśli już, to od dochodu pozwalającego przeciętnemu człowiekowi
    przewegetować rok. I ustalić ją na tym poziomie DLA WSZYSTKICH.

    --
    mihau

  • 372. Data: 2009-06-22 23:38:40
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "Jotte" napisał:

    > Przemyśl dokładniej swoją wypowiedź bo łatwo odnieść wrażenie, że
    > ktokolwiek uczył cię czegokolwiek poniósł sromotną klęskę (a matematyk to
    > już na pewno).

    Coś chciałeś powiedzieć? Jakaś myśl tobie umkneła? Może argumenty?

    > Ciekawy pomysł, choć obserwując cywilizowane systemy wątpię czy normalny.

    A zauważyłeś, że to inaczej normalne ubezpieczenie?
    Czy to byłby za duży wysiłek?

    > Pozwolę sobie spytać (raczej retorycznie) - a ci co zachorują nie
    > zdążywszy dostatecznie długo albo wysoko płacić to do jakichś umieralni
    > czy od razu na śmietnik?

    Pomyliło się tobie z tym co się dzieje przy obecnym systemie NFZ.

    wr,

  • 373. Data: 2009-06-23 00:11:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h1p588$svg$1@nemesis.news.neostrada.pl iso
    <n...@i...pl> pisze:

    > Coś chciałeś powiedzieć? Jakaś myśl tobie umkneła? Może argumenty?
    Oczywiście, chłopcze, oczywiście.

    > A zauważyłeś, że to inaczej normalne ubezpieczenie?
    > Czy to byłby za duży wysiłek?
    Po prostu zakpiłem sobie z ciebie.
    Jesteś do tego wdzięcznym obiektem.

    > Pomyliło się tobie z tym co się dzieje przy obecnym systemie NFZ.
    Nic mi się z niczym nie pomyliło, zwyczajnie nabijam się z twoich pomysłów.

    --
    Jotte

  • 374. Data: 2009-06-23 09:19:08
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 15:17:57 +0200, Papa Smerf napisał(a):

    > czyli płacisz jakeiś 7 razy wiecej, a rolnik7 razy mniej, z tego by wynikało
    > że jesli ty i rolnik zachorujecie to ty powinieneś dostać dajmy 12/h a
    > rolnik 1,7zł/h, czy nie tak?
    > a fakty są takei ze ty dostajesz te 12 zł/h a rolnik dostaje niecałe
    > 0,5zł/h, na dodatek ty się wtedy wozisz po medykach i leżysz w łużeczku, a
    > rolnik w tym czasie zapeirdala jak by wcale na zwolnieniu nie był,
    >
    > i teraz pomyśl kto tu komu dopłaca?:O)

    No pomyśl zanim się ośmieszysz jeszcze bardziej.
    Ja nie mówię o zasiłku chorobowym tylko o NFZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Właśnie za tern pobyt w szpitalu.
    Ale ty nie rozróżniasz tych dwóch diametralnie różnych spraw.

  • 375. Data: 2009-06-23 09:28:18
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sun, 21 Jun 2009 01:18:59 +0200, Papa Smerf napisał(a):

    > nie, nie musiał, w anglii wymagali tylko prafka, i pewnie dobrej znajomości
    > języka,
    > takie pierdoły z doświadczeniem czy certyfikatami to tylko w naszym
    > POpapranym kraju, dlatego pojechał do anglii, inżynier wykształcony w polsce
    > pracuje w anglii na tirach, a w polsce dalej kształcą inżynierów:O)

    Ja tak się nabijam z ludzi którzy notorycznie tworzą nową geografię.
    Kur...a - Anglia to niegdysiejsze królestwo, a po prawdzie to jest tylko
    region Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej.
    To tak jakbyś mówił że estończycy pracują na Śląsku a nie w Polsce :)
    Choć tak kilkadziesiąt lat temu było że wieśniactwo lgnęło i migrowało na
    Śląsk w poszukiwaniu lepszego życia, prestiżu, pracy i mieszkania.

  • 376. Data: 2009-06-23 09:29:59
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 14:56:52 +0200, Papa Smerf napisał(a):

    > zrozum że u nas ciągle jest komuna, czyli maetody komusze, znaczy że trzeba
    > posmarować:O)

    A ty masz tak napierd...ne pod czaszką że aż strach. Nie słuchaj więcej
    opowieści zachlanego notorycznie tatusia który opowiada o 'starych
    czasach'. W polsce nie było komunizmu idioto. powielasz tylko pisowskie
    dyrdymały.

  • 377. Data: 2009-06-23 10:53:07
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Herald" napisał:
    > No pomyśl zanim się ośmieszysz jeszcze bardziej
    > Ja nie mówię o zasiłku chorobowym tylko o NFZ!!!!!!!
    > Właśnie za tern pobyt w szpitalu.
    > Ale ty nie rozróżniasz tych dwóch diametralnie różnych spraw.

    myśleć to ty powinieneś zanim napiszesz, a najlepiej to jeszcze poczytaj o
    podatkach ZUSowych i KRUSowych!:O)

    więc ja ci dałem przykład odnośnie spraw chorobowych, mógłbym ci jeszcze
    podać wysokości emerytur rolnikai pracownika, praz średni czasżycia rolnika
    i pracownika i ile czasu oni tą emeryturę pobierają i z której strony byś
    nie porównywał zawsze rolnik na KRUSie traci, wiec nie pleć takich bzdur że
    ty rolnikowi do czegokolwiek dopłacasz bo jest dokładnie odwrotnie!:O(

  • 378. Data: 2009-06-23 10:55:30
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

> [...]
    > opowieści zachlanego notorycznie tatusia który opowiada o 'starych
    > czasach'. W polsce nie było komunizmu idioto. powielasz tylko pisowskie

    idiotów to masz u siebie w rodzinie, ktretynie!!!!:O)
    a z tą komuszą propagandą to spier... na drzewo!!!

  • 379. Data: 2009-06-23 10:57:55
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

> [...]
    > region Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej.
    > To tak jakbyś mówił że estończycy pracują na Śląsku a nie w Polsce :)

    ty faktycznie jesteś popierdol....., widocznie po rodzicach:O)
    jak ktoś pracuje na śląsku to znaczy że pracuje na sląsku, tak samo w
    anglii, czy NYC, skumałeś?:O)

  • 380. Data: 2009-06-23 11:43:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h1pr5f$keg$2@news.onet.pl Tomasz Kaczanowski
    <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> pisze:

    > W większości krajów europejskich jest też idiotyczny sposób ubezpieczenia
    > emerytalnego, oparty na założeniach rodem z XIX wieku...
    Prawda, choć za Bismarcka idiotyczny się nie wydawał.
    Co najgorsze - nie ma za bardzo jak z tego wyskoczyć.

    --
    Jotte