PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")

  • 341. Data: 2009-06-22 10:43:59
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    to juz na prawdę przestaje byc śmieszne.
    Zdecyduj się: co masz, co mozesz mieć, na co cie stać teraz, co
    chciałbyś robić w bliższej i dalszej przyszłości i planuj, realizuj i
    ciesz sie zyciem.
    podejsciem pt. "nie mam, nie moge, za drogo, nie bede płacić" itp itd to
    słabo ci wrożę przyszlość.
    i prosba - nie zanudzaj juz nas na grupie. Co mogłes dostać podpowiedzi
    to juz dostałeś. nie ma sensu dalej flejmować

  • 342. Data: 2009-06-22 10:53:21
    Od: r...@m...com

> [...]
    > ciesz sie zyciem.
    > podejsciem pt. "nie mam, nie moge, za drogo, nie bede płacić" itp itd to

    Bo tak jest, Znając realne koszty zakupu i utrzymania, nie interesuje mnie
    własne auto, tylko praca w roli kierowcy na aucie firmowym.

  • 343. Data: 2009-06-22 11:01:08
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    <r...@m...com> napisał w wiadomości

    > Bo tak jest, Znając realne koszty zakupu i utrzymania, nie interesuje mnie
    > własne auto, tylko praca w roli kierowcy na aucie firmowym.

    A tak abstrahując od wszystkiego - czy możesz napisać, czego właściwie
    dokonałeś w swoim dotychczasowym życiu, że mając tyle lat na karku nie
    jesteś w stanie ruszyć z miejsca i ciągle piętrzysz jakieś problemy.

    E.

  • 344. Data: 2009-06-22 11:04:23
    Od: r...@m...com

    > nie, nie musiał, w anglii wymagali tylko prafka, i pewnie dobrej znajomości
    > języka,
    > takie pierdoły z doświadczeniem czy certyfikatami to tylko w naszym
    > POpapranym kraju, dlatego pojechał do anglii, inżynier wykształcony w polsce
    > pracuje w anglii na tirach, a w polsce dalej kształcą inżynierów:O)

    Dokładnie o to mi chodzi.

    Mam PJ kat B, potrzebują kierowcy na samochód na który owa kategoria
    wystarcza - teoretycznie powinienem mieć pracę.

    niestety, to nie anglia tylko polska...

    Ciekawe gdzie ma zdobyć doświadczenie ktoś kto zrobił kategorię C, skoro nawet
    do śmieciarki chcą z dokumentami potwierdzającymi staż...

    http://www.up.warszawa.pl/szczegoly.php?id=266706

    Wymagania: Praca na terenie Warszawy i okolic, wymagane prawo jazdy kat. C -
    co najmniej dwa ostatnie lata na stanowisku kierowcy samochodu ciężarowego,
    możliwość umowy na czas nieokreślony, wynagrodzenie: 2000 zł netto, jazda
    samochodem ciężarowym (śmieciarką) do wywozu nieczystości stałych, NA
    SPOTKANIE NALEŻY SIĘ UMÓWIĆ TELEFONICZNIE, TRZEBA MIEĆ ZE SOBĄ DOKUMENTY
    POTWIERDZAJĄCE WYMAGANY STAŻ PRACY, prawo jazdy kat. C

    Absurd!

  • 345. Data: 2009-06-22 11:14:44
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    <r...@m...com> napisał

    > Ciekawe gdzie ma zdobyć doświadczenie ktoś kto zrobił kategorię C, skoro
    > nawet
    > do śmieciarki chcą z dokumentami potwierdzającymi staż...

    Odwieczny problem wszystkich szukających pracy. No niestety, pracodawca ma
    prawo oczekiwać doświadczenia, a już problemem kandydata jest to, jaki i
    gdzie je zdobędzie.
    Nie wszyscy pracodawcy jednak tego doświadczenia oczekują, więc można
    próbować zaczynać pracę właśnie w takich firmach. Rzecz jasna trzeba się
    liczyć z dużo niższym wynagrodzeniem, ale coś za coś. Małymi krokami idzie
    się do przodu, ale się idzie. Ty natomiast zamiast iść, budujesz przez sobą
    mur z cegieł pod tytułem "nie da się", "niewykonalne", "nie opłaca się",
    "paranoja", "absurd". W ten sposób minie Ci życie, a Ty nawet na emeryturę
    nie uzbierasz.

    I co tu jest absurdalnego?

    E.

  • 346. Data: 2009-06-22 11:24:43
    Od: r...@m...com

> [...]
    > "paranoja", "absurd". W ten sposób minie Ci życie, a Ty nawet na emeryturę

    Nie stawiam sobie muru, tylko nie mogę znalezc firmy która nie wymaga
    doświadczenia.

    > I co tu jest absurdalnego?

    To że osoba z kwalifikacjami nie może znalezc pracy i jedynym sposobem
    (nielegalnym) jest lewe wystawienie dokumentów potwierdzających staż przez
    kogoś znajomego kto prowadzi DG związaną z transportem cieżarowym,
    i "potwierdzi" w przypadku, gdy pracodawca zechce uzyskac referencje o
    kandydacie.

  • 347. Data: 2009-06-22 11:38:31
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

> [...]
    > kogoś znajomego kto prowadzi DG związaną z transportem cieżarowym,
    > i "potwierdzi" w przypadku, gdy pracodawca zechce uzyskac referencje o

    ładnych kilka lat temu byłem w podobnej, a może nawet gorszej sytuacji
    bo nie miałem jeszcze skończonego liceum.
    Widziałem ogłoszenia gdzie oczywiście wymogiem było "doświadczenie",
    którego oczywiscie ja nie miałem. bo niby skąd?
    fakt, że to był czas kiedy generalnie ludzie mieli problemy z
    komputerami a ja całość mialem w małym palcu.
    Więc po kolei szły - serwisy, giełda, administrowanie siecią itd.
    Niektóre "robótki" miały charakter tymczasowy, niektóre duzo dłuzszy. po
    prostu potrzebowałem zarobic, zdobyc doświadczenie... im wiecej go
    miałem tym bardziej mogłem się nim chwalić a wręcz po jakims czasie
    przycinać dokładnie i konkretnie pod ofertę.
    Jak więc zaczynałem? mówiąc wprost - komercyjnego doświadczenia do tej
    pory za wiele nie miałem, ale potrafie to to i tamto, co wiem ze w tej
    pracy jest potrzebne i byłem w stanie od razu zaprezentować.

    btw, czemu szukasz ogłoszeń z kategorią C skoro jak sam napisales masz
    tylko B ??

  • 348. Data: 2009-06-22 11:45:36
    Od: r...@m...com

> [...]
    > pory za wiele nie miałem, ale potrafie to to i tamto, co wiem ze w tej
    > pracy jest potrzebne i byłem w stanie od razu zaprezentować.

    Nie da się na rynku pracy doświadczenia zawodowego, wykładając towar w
    supermarkecie, sprzątając, rozdając ulotki czy pracując w Mc Donald`s.

    W ten sposób, w przeciwienstwie do pracy np kierowcy - nie podniesie się
    kwalifikacji zawodowych.

    > btw, czemu szukasz ogłoszeń z kategorią C skoro jak sam napisales masz
    > tylko B ??

    Podałem to ogłoszenie jako przykład - analogicznie jest w przypadku ogłoszeń z
    karegorią B.

  • 349. Data: 2009-06-22 11:47:18
    Od: r...@m...com

    > Nie da się na rynku pracy doświadczenia zawodowego, wykładając towar w
    > supermarkecie, sprzątając, rozdając ulotki czy pracując w Mc Donald`s.

    miało być:

    Nie da się zdobyć liczącego się na rynku pracy doświadczenia zawodowego,...

  • 350. Data: 2009-06-22 11:49:47
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 22, 12:18 pm, r...@m...com wrote:

    > Potrafię, i jest znikome prawdopodobienstwo że cos takiego nastapi, zwłaszcza
    > z mojej winy.

    Skąd ta pewność? Przecież nie masz auta, więc nawet jeśli jeździć
    umiesz, to nie trenujesz. Brak treningu powoduje regres.

    --
    mihau