PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")

  • 301. Data: 2009-06-21 09:43:03
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > No i co z tego?

    To, że jesteś kretynem do sześcianu (sprawdź sobie w podręczniku, co to
    znaczy) i udowodniłeś to po raz n-ty (też sobie sprawdź).

  • 302. Data: 2009-06-21 09:50:01
    Od: r...@m...com

    > <s...@m...com> napisał w wiadomości

    > To kup własne auto.
    > Takie na dorżnięcie i nabranie doświadczenia spokojnie znajdziesz w
    > granicach 500 - 1000 zł.

    + polisa OC ok 1500 zł, brama wjazdowa na podwórko ze 2000 zł

  • 303. Data: 2009-06-21 09:56:40
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-21, r...@m...com <r...@m...com> wrote:

    [...]

    > + polisa OC ok 1500 zł, brama wjazdowa na podwórko ze 2000 zł

    http://img264.imageshack.us/img264/6382/ohthedramaup
    0.jpg

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 304. Data: 2009-06-21 10:31:21
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    r...@m...com wrote:

    > + polisa OC ok 1500 zł, brama wjazdowa na podwórko ze 2000 zł

    OC za kilkunastoletnie auto z silnikiem ok. 1.2: ok. 60 PLN miesiecznie
    (supermarket ubezpieczen mBanku).

    Moge wiedziec po xuj Ci brama do jezdzenia samochodem? Jesli koszt bramy
    przewyzsza koszt auta, to trzymaj je na ulicy.

    Wieslaw

  • 305. Data: 2009-06-21 10:53:28
    Od: r...@m...com

    > OC za kilkunastoletnie auto z silnikiem ok. 1.2: ok. 60 PLN miesiecznie
    > (supermarket ubezpieczen mBanku).

    Zależy od miejsca zameldowania.

  • 306. Data: 2009-06-21 11:31:01
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    r...@m...com wrote:

    > Zależy od miejsca zameldowania.

    Warszawa (a to zdaje sie Twoj przypadek) - okolo 80 PLN. Brak znizek,
    kierowca okolo 30 lat. Po roku bedzie znizka za bezszkodowosc i za
    kontynuacje, w sumie ze 20%.

    W tym czasie co tu namarudziles na grupie to juz bys na to OC zarobil.

    Jezeli szukasz wsparcia swojej postawy "nie chce mi sie pracowac i
    wszystko mi sie nalezy" to chyba zle trafiles... Na forum onetu predzej
    znajdziesz podobnych leni.

    Wieslaw

  • 307. Data: 2009-06-21 11:32:33
    Od: r...@m...com

    > Warszawa (a to zdaje sie Twoj przypadek) - okolo 80 PLN.

    Ciekawe w jakim TU można OC płacić co miesiąc....

  • 308. Data: 2009-06-21 11:48:46
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    <r...@m...com> napisał w wiadomości

    > + polisa OC ok 1500 zł

    Bzdury wymyślasz. Nie dalej jak miesiąc temu ubezpieczałem dwa 10-letnie
    "truposze" za niecałe 600 zł każdy.
    I to w Allianz. Podejrzewam, że w tych wszystkich tanich Axach i innych
    Linkach zapłaciłbym dużo mniej.

    > brama wjazdowa na podwórko ze 2000 zł

    ??

  • 309. Data: 2009-06-21 11:50:19
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    <r...@m...com> napisał w wiadomości

    > Zależy od miejsca zameldowania.

    Myślę, że w Trójmieście nie jest znacząco taniej niż w Warszawie.

  • 310. Data: 2009-06-21 11:57:55
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    <r...@m...com> napisał

    > Ciekawe w jakim TU można OC płacić co miesiąc....

    K***wa chłopie poszukaj sobie!
    Albo mamusi spytaj.
    Całe życie prowadzi Cię za rękę, to pewnie i teraz pomoże.