PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")

  • 271. Data: 2009-06-20 15:29:30
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 20, 3:52 pm, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Te 18% dla biedaka to obciążenie relatywnie wielokrotnie większe i bardziej
    > dolegliwe niż tyle samo dla choćby średnio uposażonego.

    > próg. Poniżej niego i biedak i krezus płacą tyle samo.

    No to tyle samo, czy biedacy płacą więcej? Zdecydujesz się w końcu,
    czy nadal będziesz pokazywał swoje braki w arytmetyce i logice?

    --
    mihau

  • 272. Data: 2009-06-20 15:36:21
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 20, 4:44 pm, s...@m...com wrote:

    > OC jednak w moim przypadku jest najdroższe z możliwych, pozatym cos pisali
    > jeszcze o podatku ekologicznym, który w przypadku właśnie starych gratów miał
    > dochodzic do 3000 rocznie.

    Wszystko będzie drogie, jak nie ruszysz tyłka i nie zarobisz
    pieniędzy. Nawet chleb i bilet na tramwaj będą dużym wydatkiem.

    Samochód nie jest tani, zgoda. Ale czy każdy musi jeździć samochodem?

    Byłem kiedyś w kraju, gdzie za złotówkę kupuje się kilka litrów
    benzyny. I teraz naprawdę cieszę się, że u nas jest taka droga. Nie
    chciałbym mieć w Europie takiego ruchu ulicznego jak tam.

    --
    mihau

  • 273. Data: 2009-06-20 15:44:19
    Od: s...@m...com

    > Byłem kiedyś w kraju, gdzie za złotówkę kupuje się kilka litrów
    > benzyny. I teraz naprawdę cieszę się, że u nas jest taka droga. Nie
    > chciałbym mieć w Europie takiego ruchu ulicznego jak tam.

    Benzyna droga, ale LPG tani.

    Pozatym wydatek na paliwo nie jest aż tak dotkliwy, bo ile wyjezdzisz tyle
    zapłacisz, natmomiast OC jest bardzo dotkliwe, bo nie jest jednakowe dla
    wszystkich i czy rocznie wyjezdzisz 5000 km czy 100.000 km, to tyle samo
    płacisz, tyle ze w tym pierwszym przypadku mając OC ze zwyżką i w najdroższej
    strefie jest to absurdem.

    Co do ruchu drogowego to nikt nie powie ze w Polsce jest on mały,zablokowane
    drogi korkami ciągnacymi się po horyzont, sznury samochodów które trzeba
    przepuscic na przejsciach dla pieszych bez sygnalizacji świetlnej, auto w
    lesie czy w polu to w dzisiejszych czasach codzienność.

  • 274. Data: 2009-06-20 15:48:24
    Od: s...@m...com

    > W liście datowanym 17 czerwca 2009 (22:10:28) napisano:

    > Co prawda z tych usług nigdy nie korzystałem, ale skoro jedne stojąprzy
    > drogach i dają d**y za parę złotych, a inne ponoć wyciągają >10kzł, to
    > najlepszy  dowód  na to, że jedne są lepsze od drugich... Bo w głupotę
    > klientów,  którzy  płacą  fortunę  za  usługę,  którą można zamówić za
    > grosze nie uwierzę.

    Przyjmowanie klienta w mieszkaniu i ogłaszaniu się w anonsach internetowych
    nie czyni lepszych od tych które dają d... przy drodze kierowcom tirów.

  • 275. Data: 2009-06-20 15:51:52
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik <spam> napisał:
    > Wychodzi drozej niż własne auto, chodziło mi możliwość zdobycia
    > doświadczenia
    > tanim kosztem.

    znajomy kiedyś zainwestował kasę (zarobioną w anglii) na prawko C+E
    (ciężarówki) i doświadczenie zdobywa jako kierowca tirów (w anglii, siedzi
    tam do dziś:O)

  • 276. Data: 2009-06-20 15:56:32
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    s...@m...com wrote:
    > Kiedyś trzeba usiąść.
    >
    > Ci co jezdzą też kiedyś zaczynali.
    >
    > Praktyka czyni mistrza.

    To tez zacznij. Kup/pozycz auto i nabieraj wprawy. Zakazu nie ma.
    Ci co jezdza teraz dostawczymi tez kiedys zapewne zaczynali od jakiegos
    starego pierdziela.

    W sumie to dziwie sie, ze sie nie ubiegasz o stanowisko prezesa
    Narodowego Banku Polskiego. Przeciez on tez kiedys zaczynal, a praktyka
    czyni mistrza.

    Wieslaw

  • 277. Data: 2009-06-20 16:04:14
    Od: s...@m...com

    > To tez zacznij. Kup/pozycz auto i nabieraj wprawy. Zakazu nie ma.

    Nie wierzę że wszyscy zawodowi kierowcy pochodzą z rodzin w których
    przynajmniej jedna osoba była zmotoryzowana, lub stanęli wpierw przed
    koniecznością zakupu auta w celu zdobycia doświadczenia.

  • 278. Data: 2009-06-20 16:04:47
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > Wychodzi drozej niż własne auto, chodziło mi możliwość zdobycia doświadczenia
    > tanim kosztem.

    czy ty przypadkiem nie szukasz usprawiedliwienia na kazda okazję?
    zastanów sie co tak na prawdę jestes w stanie robić, jakie masz ku temu
    możliwości i... do przodu. Stanie w miejscu i narzeanie na wiele ci sie
    nie zda (poza tym ze bedziesz coraz lepszy w usprawiedliwianiu się)

  • 279. Data: 2009-06-20 16:08:28
    Od: s...@m...com

> [...]
    > możliwości i... do przodu. Stanie w miejscu i narzeanie na wiele ci sie
    > nie zda (poza tym ze bedziesz coraz lepszy w usprawiedliwianiu się)

    Taki mądry jesteś, to podaj kilka praktycznych przykładów rozwiązania tego
    problemu, Oczywiście bez wydawania pieniędzy bo o to mi właśnie chodzi.

  • 280. Data: 2009-06-20 16:30:08
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 20 czerwca 2009 (18:04:14) napisano:

    > Nie wierzę że wszyscy zawodowi kierowcy pochodzą z rodzin w których
    > przynajmniej jedna osoba była zmotoryzowana, lub stanęli wpierw przed
    > koniecznością zakupu auta w celu zdobycia doświadczenia.

    To uwierz.
    Zacznij od tego, że aby stać się (czymkolwiek) zawodowym, najpierw
    trzeba zostać (czymkolwiek)-amatorem. Niewiele jest profesji, w
    których to stwierdzenie nie obowiązuje.

    Yakhub
    Staram się jak mogę. A jak nie mogę, to też się staram.