PracaGrupypl.praca.dyskusjeWysylanie CV do pracodawcy

  • 1. Data: 2004-03-21 07:19:01
    Temat: Wysylanie CV do pracodawcy
    Od: "Paweł Xxx" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!

    Czy dopuszczalne jest wysyłanie CV i listu motywacyjnego w postaci pdf ? Nie
    posiadam Windowsa, więc używam OpenOffice. Posiada on co prawda export do
    formatu doc, ale nie wiem jak to wygląda pod Wordem. Adobe Acrobat jest
    popularny, więc sobie myśle że powinni mieć w pracy.

    Dziękuje za odpowiedź

    Pozdrawiam
    Paweł X.

  • 2. Data: 2004-03-21 08:39:01
    Temat: Re: Wysylanie CV do pracodawcy
    Od: Qba <k...@i...waw.pl>

    jak najbardziej. masz pewnosc ze dokument sie nie rozjedzie.
    no i mozesz przyblokowac mozliwosc edycji itp.

  • 3. Data: 2004-03-21 09:21:26
    Od: Pako vs Pakereczek <a...@o...pl>

    Użytkownik Qba napisał:
    > jak najbardziej. masz pewnosc ze dokument sie nie rozjedzie.
    > no i mozesz przyblokowac mozliwosc edycji itp.

    Ja wysyłam tylko i wyłącznie w pdf i jakoś nigdy nie mieałem z tym
    zadnych problemów. Pozatym plik w pdf ma mniejszy rozmiar niż Word, i
    pokazuje ze masz pojecie o windows

  • 4. Data: 2004-03-21 10:18:46
    Od: "Radek" <b...@S...space.pl>

    jaki program darmowy polecacie do robienia z .doc .pdf-a ?

    Radek

  • 5. Data: 2004-03-21 11:05:18
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > jaki program darmowy polecacie do robienia z .doc .pdf-a ?

    www.pdf995.com

    F.M.T

  • 6. Data: 2004-03-21 11:08:33
    Od: Pako vs Pakereczek <a...@o...pl>

    Użytkownik Radek napisał:

    > jaki program darmowy polecacie do robienia z .doc .pdf-a ?
    >
    > Radek

    masz wspaniałe narzedzie o nazwie OpenOffice 1.1.0.4, jest w całości po
    polsku

  • 7. Data: 2004-03-21 14:05:54
    Od: Budda <s...@a...pl>

    http://www.openoffice.pl/

    --
    Pozdrawiam!
    Rafał Nowakowski "Budda"

  • 8. Data: 2004-03-24 13:33:52
    Od: "Daniel Czarkowski" <r...@S...onet.pl>

    Ja to polecam LaTeX -> pdf wraz z pakietem CV :-)

    Efekt takiej pracy można zobaczeć na mojej www
    http://www.czarkowski.pl/?page=cvdan

    --
    pozdrawiam,
    daniel www.czarkowski.pl