PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wysyłacie CV net'em?

  • 1. Data: 2003-11-08 09:58:35
    Temat: Wysyłacie CV net'em?
    Od: "mIKAR" <m...@g...WYTNIJ.pl>

    Nie mam pracy więc wysyłałem CV internetem i nie dostałem żadnej odpowiedzi.
    A Wy dostaliście?

  • 2. Data: 2003-11-08 10:35:54
    Temat: Re: Wysyłacie CV net'em?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mIKAR" <m...@g...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
    > Nie mam pracy więc wysyłałem CV internetem i nie dostałem żadnej
    odpowiedzi.
    > A Wy dostaliście?

    A co, jedno CV wyslales?
    Ja tam dostawalem, srednio jakies 5 odpowiedzi na 30 CV, przy czym czesc CV
    byla slana nie w odpowiedzi na konkretna oferte pracy tylko tak, macajaco.
    pozdr
    /p
    (od razu uprzedzajac pytania - slalem w formacie txt, okres odpwiedzi od
    godziny do 2 tygodni - MSPANC:P )

  • 3. Data: 2003-11-08 17:11:25
    Od: "Marzena J." <m...@i...pl>

    "mIKAR"
    > Nie mam pracy więc wysyłałem CV internetem i nie dostałem żadnej
    odpowiedzi.
    > A Wy dostaliście?

    Tak dostałam, i zostałam zatrudniona ;) ale nie chce dla tej firmy pracować
    ale z nią współpracować na zlecenie bądź dzieło.

    :)
    Marzena

  • 4. Data: 2003-11-09 12:09:41
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    mIKAR napisał:

    > Nie mam pracy więc wysyłałem CV internetem i nie dostałem żadnej odpowiedzi.
    > A Wy dostaliście?

    Czasami - ale pracy nadal nie mam, więc to żadna miara skuteczności. ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)