PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie umowy o prace a odprawa ?

  • 1. Data: 2004-05-03 19:33:49
    Temat: Wypowiedzenie umowy o prace a odprawa ?
    Od: "Monia" <m...@i...net.pl>

    Witam serdecznie!

    Pracuje od 4 lat w firmie zatrudniajacej 2 pracownikow dostalam
    wypowiedzenie z 3 miesiecznym okresem, czy po przeprcowaniu tych 3 miesiecy
    nalezy mi sie jakas odprawa pieniezna ? czy tez koncze prace i to wszystko ?

    Dziekuje za pilne odpowiedzi

    Monia

  • 2. Data: 2004-05-03 20:57:33
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o prace a odprawa ?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 3 May 2004 21:33:49 +0200, "Monia"
    <m...@i...net.pl> zakodował:

    >Pracuje od 4 lat w firmie zatrudniajacej 2 pracownikow
    [...]
    >nalezy mi sie jakas odprawa pieniezna ?

    Nie - odprawy wypłacają tylko pracodawcy zatrudniający >20 pracowników
    (w określonych sytuacjach).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 Aktualność prawa w Polsce występuje w okresie przejściowym

  • 3. Data: 2004-05-04 16:36:31
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > Nie - odprawy wypłacają tylko pracodawcy zatrudniający >20 pracowników
    > (w określonych sytuacjach).
    mozesz podac te sytuacje ?

  • 4. Data: 2004-05-04 18:09:30
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 4 May 2004 18:36:31 +0200, "Adam"
    <f...@f...onet.pl> zakodował:

    >mozesz podac te sytuacje ?

    Poczytaj: USTAWA z dnia 13 marca 2003 r. o szczególnych zasadach
    rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy z przyczyn niedotyczących
    pracowników.

    Pisałem nie raz i nie dwa o tym. A sytuacji i wyjątków jest na całkiem
    spory artykuł. Co ciekawsze rzeczy są w art. 1, 8, 10.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded