PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie,a potem nagła "choroba".

  • 11. Data: 2004-09-07 13:46:08
    Temat: Re: Wypowiedzenie,a potem nagła "choroba".
    Od: Sabat <samuelsabat@poczta[kropkadodaj]onet.pl>

    toster napisał(a):

    > Czy ręcista, to człowiek żyjący z pracy rąk?
    > T.

    Miało być rencista :(
    biję się w piersi ;)

    --
    // Sabat | GG:87338 | ICQ:81749963 | www.sabat.prv.pl \\
    \\ Asus P4XP-X Cel 2...@...6 512DDR 9000Pro LiteOn 24102B //

  • 12. Data: 2004-09-07 13:54:13
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "kyfy" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Chcę złożyć wypowiedzenie w tym miesiącu, więc pracować muszę do końca
    > października. Cholernie mi to nie pasuje,więc chciałbym się "rozchorować"
    na
    > 2 ostatnie tygodnie października i iść do pracy do nowego pracodawcy. Czy
    > stary pracodawca może coś nabruździć w papierach??

    Moze. Ale to przeciez nie jemu tak na prawde zrobisz przykrosc. Jak myslisz,
    ten fiut pracodawca kupi kaszanke zamiast kawioru? Na dziwki przez miesiac
    nie bedzie chodzil? Wczasy agroturystyczne zamiast Seszeli wybierze?

    Czy moze twoje cwaniactwo beda musieli odrabiac ludzie z ktorymi przez jakis
    czas spedzales spora czesc dnia...

    szomiz
    --
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P

  • 13. Data: 2004-09-07 14:47:25
    Od: jimmij <j...@j...jimmij>

    "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> writes:

    > pl.comp.www ?
    > Powinni tego zabronic :-P

    Dlaczego?

    --
    I live in the land of imagination

  • 14. Data: 2004-09-08 07:17:49
    Od: "Kosmo" <k...@w...pl>

> [...]
    > 2 ostatnie tygodnie października i iść do pracy do nowego pracodawcy. Czy
    > stary pracodawca może coś nabruździć w papierach??

    Mam podobny problem też wczoraj złożyłem wypowiedzenie i też musze pracować
    do końca października z tym że w moim przypadku mam do wykożystania 32 dni
    urlopu ( proporcjonalny z tego roku + zaległy). Generalnie chce odejść 1
    października czy pracodawca może nie udzielić mi urlopu, po lekturze kodeksu
    pracy troche zrzedła mi mina art 167 mówi że jestem obowiązany do
    wykożystania urlopu w okresie wypowiedzenia, o ile pracodawca mi go udzieli.
    Jak zrobić tak żeby odejść 1 października?? Dostałem dużo lepszą pracę,
    został bym w starej, ale pracodawca mój nie chce słyszeć o daniu mi
    "podwyżki". Obawiam się że z czystej złośliwości mój pracodawce nie będzie
    chciał mi udzielić urlopu..