PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie

  • 1. Data: 2003-07-30 16:30:11
    Temat: Wypowiedzenie
    Od: "Gina" <g...@x...wp.pl>

    Jestem zatrudniona na czas nieokreslony, jaki okres wypowiedzenia obowiązuje
    mnie jeśli chcę sie zwolnić z tej firmy.
    wielkie dzęki

    Gina

  • 2. Data: 2003-07-30 16:35:14
    Temat: Re: Wypowiedzenie
    Od: r...@r...pl

    Gina <g...@x...wp.pl> wrote:
    > Jestem zatrudniona na czas nieokreslony, jaki okres wypowiedzenia obowi?zuje
    > mnie je?li chc? sie zwolni? z tej firmy.
    > wielkie dz?ki

    podalas za malo inforamcji i nie jest mozliwe udzielenie jednoznacznej
    i prostej odpowiedzi na Twoje pytanie.
    Ale odpowiedz znajdziesz tu:
    Kodeks Pracy
    http://praca.interia.pl/kodeks
    Oddział 3 Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem
    Art. 36.

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2003-07-30 19:54:09