PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Wynagrodzenie - Wroclaw

  • 1. Data: 2007-05-20 08:13:58
    Temat: Re: Wynagrodzenie - Wroclaw
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Sebastian Staroń napisał(a):
    > Mam pytanie jakie srednio sa zarobki we Wroclawiu?
    > Interesuja mnie stanowiska np. administracja biurowa, specjalisci
    > (logistyka), fakturzysci itp., ogolnie pracownicy biur.
    Juz chyba raz pytales (a jesli nie Ty, to Twoj kolega z przedszkola).
    1/10 ceny samochodu
    --
    badzio

  • 2. Data: 2007-05-20 17:09:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f2p007$kpu$1@node1.news.atman.pl badzio
    <b...@n...epf.pl> pisze:

    > Juz chyba raz pytales (a jesli nie Ty, to Twoj kolega z przedszkola).
    > 1/10 ceny samochodu
    E! a nie wzrosło czasem ostanio do 1/9,5? ;)

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-05-20 18:48:29
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Sun, 20 May 2007 19:09:17 +0200, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    w <f2pvbo$uib$1@news.dialog.net.pl> napisał:

    > W wiadomości news:f2p007$kpu$1@node1.news.atman.pl badzio

    > E! a nie wzrosło czasem ostanio do 1/9,5? ;)

    Nie, samochody staniały.

    ja czyli jakub
    Revoke.