PracaGrupypl.praca.szukana › Wylej swojego szefa !!!!!!!!!!!!!!!

  • 1. Data: 2006-11-23 23:06:43
    Temat: Wylej swojego szefa !!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Viola" <v...@p...fm>

    Zarządzający Systemem Web zatrudni osoby w pełnym lub niepełnym wymiarze
    godzin do pracy w domu (komputerowy marketing internetowy). Jeśli posiadasz
    komputer i doświadczenie w środowisku internetowym, lubisz pracować sam
    ustalając ile i kiedy, ta praca jest dla Ciebie. Zapewnione pełne
    profesjonalne szkolenie ON-LINE. Nie potrzebujemy żadnych zaliczek, ani
    wkładów finansowych. Jeśli jesteś zainteresowana po prostu odpisz. Prześlę
    Ci więcej szczegółów.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
    Viola.
    v...@p...fm

  • 2. Data: 2006-11-23 23:26:45
    Temat: Re: Wylej swojego szefa !!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "e-warsaw.com" <i...@e...com>

    a mi to i tak wygląda na jakiś kant!

  • 3. Data: 2006-11-24 08:25:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    e-warsaw.com napisał(a):

    > a mi to i tak wygląda na jakiś kant!

    Oczywiście, ze tak. Wystarczy zobaczyc na podpis: "Violka
    v...@p...fm". Typowe dla ogloszeń z serii: "szukam frajera".
    Pałęta się toto po przynajmniej sześciu grupach. Warto przeczytać:
    http://cyber-girl.net/kup-pan-raport/

    j.

  • 4. Data: 2006-11-25 22:09:07
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Viola rekrutuje do piramidy finansowej. Duże zarobki - niestety tylko
    dla organizatorów :D

  • 5. Data: 2006-11-26 10:07:31
    Od: speeder <s...@t...pl>

    januszek napisał(a):

> [...]
    > v...@p...fm". Typowe dla ogloszeń z serii: "szukam frajera".
    > Pałęta się toto po przynajmniej sześciu grupach. Warto przeczytać:

    Dobrze, że jest ktoś, kto potrafi przestrzec naiwniaków - dzięki.

    --
    www.superdowcipy.pl