PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wykresy

  • 1. Data: 2005-04-27 18:21:56
    Temat: Wykresy
    Od: MS <d...@w...pl>

    Witam
    Dawno nie przepisywalem prac, ale wlasnie przypadlo mi w udziale ostatnio
    przepisac takowa i nie bardzo jestem zorientowany w cenniku.

    Mam dane w Excelu, ktore nastepnie licze (srednia, odchylenie, test-T itp)

    Potem z nich robie ch-ki

    Ile sie bierze za wykres i takie obliczenie oraz za tabele.
    Wielkie dzieki za odpowiedz.
    Pozdrawiam
    MS

  • 2. Data: 2005-04-27 18:33:35
    Temat: Re: Wykresy
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Wed, 27 Apr 2005 20:21:56 +0200, MS <d...@w...pl> napisał:

    > Ile sie bierze za wykres i takie obliczenie oraz za tabele.

    Sądzę, że jest to na tyle niestandardowa usługa, że tradycyjnie możesz
    zażądać 1/10 wartości samochodu zleceniodawcy. ;)

    Człowieku, zlituj się, a skąd mamy wiedzieć, czy jesteś jedynym dostepnym
    człowiekiem zdolnym to wykonać, ile pracy Ci to zajmie i ile masz na to
    czasu, czy liczysz na podobne zlecenia od tego klienta w przyszłości...
    itd. itp.

    --
    Niech żyją ci, co powinni, a resztę niech trafi szlag!
    <prywatnie pisz do mnie na serwer pocztowy gazeta.pl>

  • 3. Data: 2005-04-27 19:05:55
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zażądać 1/10 wartości samochodu zleceniodawcy. ;)
    >
    > Człowieku, zlituj się, a skąd mamy wiedzieć, czy jesteś jedynym dostepnym

    Nie jest. Opisane czynnosci sa niezwykle standardowe i polegaja na
    skorzystaniu z wpisanych w Excela funkcji, procedura jest wyuczalna w ciagu
    < pol godziny i poopisywana w helpach i menu tak, ze nawet ktos nie wiedzacy
    co to jest odchylenie policzy je, jesli mu bedzie zalezalo :)

    > Ile pracy Ci to zajmie

    Do pol godziny, jak sie sprawnie klika po Excelu. Plus pieszczenie
    estetyczne wykresow, jak ktos lubi.

    > i ile masz na to czasu, czy liczysz na podobne zlecenia od tego klienta w
    > przyszłości...

    Do konca roku akademickiego? ;)

    Ja wyceniam na 2 piwa. Jesli to chodzi po wiecej, to kiedys strasznie psulam
    rynek.

    I.

  • 4. Data: 2005-04-27 19:12:49
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Wed, 27 Apr 2005 21:05:55 +0200, Immona
    <c...@W...zpds.com.pl> napisał:

    > U?ytkownik "T.Omasz" <t...@f...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Nie jest.

    (...jedynym znanym zleceniodawcy człowiekiem...)

> [...]
    > co to jest odchylenie policzy je, jesli mu bedzie zalezalo :)

    > Do pol godziny, jak sie sprawnie klika po Excelu. Plus pieszczenie

    Nie Ci, jemu :)

    > Do konca roku akademickiego? ;)
    >
    > Ja wyceniam na 2 piwa. Jesli to chodzi po wiecej, to kiedys strasznie
    > psulam
    > rynek.

    Etam, na szczęście immonocenświadomość nie jest jeszcze rozpowszechniona
    na wszystkich mikrorynkach lokalnych ;)

  • 5. Data: 2005-04-28 06:03:04
    Od: MS <d...@w...pl>

    Dnia Wed, 27 Apr 2005 21:12:49 +0200, T.Omasz napisał(a):

    > (...jedynym znanym zleceniodawcy człowiekiem...)
    >
    > Opisane czynnosci sa niezwykle standardowe i polegaja na

    No tak 140 tabel + 140 wykresow, kady innny. Pol godziny, gratuluje.

    > Nie Ci, jemu :)

    Mialem tydzien i sie wyrobilem

    To strasznie tanio sie cenisz. Szkoda ze nie wiedzialem, zlecilbym Ci te
    robote.

    Ja po prostu nie wiem, jaki jest orintacyjny cennik.
    Np ze za strone jest ok 1PLN, za wykres i tabele + 0,5 PLN itd.
    Pozdr.
    MS

  • 6. Data: 2005-04-28 06:16:18
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "MS" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To strasznie tanio sie cenisz. Szkoda ze nie wiedzialem, zlecilbym Ci te
    > robote.

    Spoznilbys sie kilka lat :)

    > Ja po prostu nie wiem, jaki jest orintacyjny cennik.
    > Np ze za strone jest ok 1PLN, za wykres i tabele + 0,5 PLN itd.

    Ogloszen typu "komputeropisanie, przepisywanie prac" wisi na dowolnej
    uczelni mnostwo - zadzwon do kilku i spytaj o stawki udajac klienta, jesli
    koniecznie chcesz sie wyceniac zgodnie ze srednia na lokalnym rynku. Choc
    sensowniej by bylo tak, jak napisal T.Omasz - zastanow sie, za ile by Ci sie
    tego juz robic nie chcialo, a potem te wartosc graniczna przemnoz przez swoj
    Osobisty Mnoznik zalezny od renomy i umiejetnosci perswazyjnych :)

    I.

  • 7. Data: 2005-04-28 07:10:59
    Od: Paweł Gałecki <p...@o...pl>

    On Wed, 27 Apr 2005 20:21:56 +0200, MS wrote:

> [...]
    >
    > Potem z nich robie ch-ki
    >
    > Ile sie bierze za wykres i takie obliczenie oraz za tabele.
    Wiesz, tak naprawdę równie ważne jest jaką kwotą zażądasz oraz jak ją
    uzasadnisz. Warto przedstawić dosyć szczegółową wycenę oferty (co najmniej
    3 podpunkty). Warto też zadbać żeby suma końcowa to nie było 10 zł, czy
    20zł ale np. 17 zł 80 gr (innymi słowy 3 punkty muszą się sumować do takiej
    kwoty). Wtedy dla zleceniodawcy takie wycenienie jest bardziej wiarygodne.
    Pamiętaj też że zapłata jest zapłatą za końcowy efekt, nikogo nie obchodzi
    ile w to włożyłeś pracy (np. na douczanie się Excela). Gdyby zleceniodawca
    wiedział jakie to proste zrobił by to samemu...