PracaGrupypl.praca.szukanaWykonywanie stron w html - tanio (zdalna)

  • 1. Data: 2003-02-16 19:49:49
    Temat: Wykonywanie stron w html - tanio (zdalna)
    Od: "Grzegorz" <s...@k...chip.pl>

    Wykonam serwis WWW oparty na HTML-u (preferuję tabele) i stylach CSS.

    Przykładowy serwis w całości wykonany przeze mnie na podstawie tabel
    http://gdynia8lo.w.interia.pl .

    Wyceniam go na 400 - 500 zł. Aktualizacja w zależności od wielkości 50 - 150
    zł.

  • 2. Data: 2003-02-16 22:59:04
    Temat: Re: Wykonywanie stron w html - tanio (zdalna)
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    Grzegorz wrote:

> [...]
    > http://gdynia8lo.w.interia.pl .
    >
    > Wyceniam go na 400 - 500 zł. Aktualizacja w zależności od wielkości 50 - 150

    Zobacz jak to pracuje pod Mozilla/Netscape.

    Pozdroofki,
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>