PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")

  • 151. Data: 2009-06-18 12:54:09
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwalewysokie bezrobocie ("GP")
    Od: s...@m...com

    > On pytał o jakąkolwiek, prawda?

    > No dobra. Te podstawowe (koszt 300 zł), to da się przecież wyrobić
    > pracując tymczasowo np. na kasie w supermarkecie. I potem to już
    > zatrudnić się w branży i awansować.

    Oczywiście te podstawowe uprawnienia dają gwarancję zatrudnienia w branży.

  • 152. Data: 2009-06-18 12:54:33
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 13:33:48 +0200, Baloo napisał(a):

    > W ramach przekwalifikowania się zacznij od założenia własnej firmy.

    Z chwilą narodzin już to uczynił. Ma to wpisane w metryce.
    Ciekawe czy balon zatrybi o co biega :))))

  • 153. Data: 2009-06-18 12:56:09
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-18, s...@m...com <s...@m...com> wrote:

    [...]

    > Oczywiście te podstawowe uprawnienia dają gwarancję zatrudnienia w branży.

    Jezu, nudny już jesteś.
    Gwarancję zatrudnienia może dać Ci jedynie to co masz pod kopułą,
    albo system komunistyczny. Widać u Ciebie za dużo tego pierwszego
    nie ma skoro wołasz za tym drugim.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 154. Data: 2009-06-18 13:18:30
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 13:31:03 +0200, Baloo napisał(a):

    > A o stypendiach słyszałeś?

    z IQ 75 i srednia 2,5 to nawet nikt mu nie raczyl wspomniec
    --
    marcin

  • 155. Data: 2009-06-18 13:18:39
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 18, 2:50 pm, Herald <h...@o...eu> wrote:

    > mihau?
    > Starzy z układu wcisnęli ich na stanowiska i teraz pyszczą takie kmioty.

    "Twoja stara".

    --
    mihau

  • 156. Data: 2009-06-18 13:24:51
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 18, 1:43 pm, r...@m...com wrote:

    > Platforma wiertnicza, przy wydobywaniu ropy.
    > Tam mogą tyle faktycznie płacić.

    I co? To jakaś haniebna praca?
    Wyjechałbyś tam na półroczny kontrakt, to po powrocie miałbyś na
    opłacenie studiów, egzaminów i łącze internetowe, żeby dalej marudzić.

    --
    mihau

  • 157. Data: 2009-06-18 14:07:41
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Starzy z układu wcisnęli ich na stanowiska i teraz pyszczą takie kmioty.

    Tak, masz rację, moi starzy, emerytowani nauczyciele, założyli mi prywatną
    firmę ze swoich gigantycznych zaskórniaków i korzystając z układów wcisnęli
    do niej na stanowisko prezesa :> Ty to masz nosa.

    > Nie przejmuj się tymi delikwentami.

    Czyżby objawił się kolejny na tej grupie sfrustrowany niedorobek, któremu
    zawiść odbiera rozum?

  • 158. Data: 2009-06-18 14:16:01
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Wojciech Bancer" napisał:
    > 415 zł miesięcznie przez 10 miesięcy roku.

    nie rozśmieszaj teoretyku!:O)
    po pierwsze stypendia naukowe nie wynoszą Xset złotych, bo z budrzetu idzie
    na to stała kwota, zdaje sie Xzłotych na wydział, wiec pewnie na jakimś
    małym wydziale gdzie na dodatek jest mało stypendystów to pewnie i za
    średnią 4.0 można spoko dostać i 1000zł, ale na dużych wydziałach, gdzie na
    dodatek jest masa stypendystów (bo wszyscy się starają dla stypendium) to
    nawet za średnią 5.0 stufki nie dostaniesz!:O(
    takie realia o kturych ty nawet nie masz pojęcia

    p.s. kiedys pewna dziennikarka zastanawiała się jaki jest sens przyznawania
    stypendiów naukowych w wysokości złotówki (bo na jakiejs uczelni tak było) i
    doszła do wniosku że pewnie dlatego że jak taki student przetrwa studia za
    złotówkę to zawsze i wszędzie sobie w zyciu poradzi:O)

  • 159. Data: 2009-06-18 14:22:13
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h1dbo2$m94

    > skąd ty kuźwa takie anegdoty wyczytujesz?

    Z kątowni.

  • 160. Data: 2009-06-18 14:24:08
    Od: r...@w...pl

    > chłopie, ale mieszasz...
    >
    > Specjalnych uprawnień wymagają prace np. elektryczne, wózki widłowe,
    > prowadzenie tirów z niebezpiecznymi ładunkami.
    > Jak wyobrażasz sobie zrobienie elektryki (i oczywiście odbiór z
    > poswiadczeniem i odpowiedzialnością) przez kogoś nieodpowiedzialnego? To
    > chyba w miare logiczne że jak sie ma większą odpowiedzialność to i
    > trzeba mieć udokumentowaną wiedzę w tym zakresie.

    Wszystko wymaga uprawnien po to by budzet panstwa karmic pieniedzmi z kursów i
    egzaminów...

    Rozumiem odpowiedzialność prawną, ale nie rozumiem odpłatności takich kursów i
    egzaminów, zwłaszcza w tak wysokich kwotach (liczonych w tysiącach PLN).

    To nie jest żadna wiedza specjalistyczna, są zasadnicze szkoły zawodowe i
    technika elektryczne dla tych co skonczą gimnazja i są bezpłatne.

    Dlaczego wiec płacić drakońskie sumy za jakiś kurs, którego koszty
    zorganizowania to może 1/10 jego ceny.

    Kursy i egzaminy stanowią jedynie źródło dochodu dla ludzi z tym związanych,
    podobnie jak z egzaminami na prawo jazdy, gdzie oblewa sie po kilkadziesiat
    razy zdających żeby kasa za egzaminy szła (ponad 100 zł za jedno podejście)
    podobnie jest z SEP jak chcesz podejść eksternistycznie do egzaminu, (czyli
    bez wydawania na kurs) wiem coś o tym z kilku niezależnych źródeł.