PracaGrupypl.praca.dyskusje(Wspol)praca z firma Giga-net

  • 1. Data: 2004-07-02 17:18:45
    Temat: (Wspol)praca z firma Giga-net
    Od: "beetle" <e...@o...pl>

    Witam,

    Bylem na spotkaniu z przedstawicielem tej firmy (chodzilo o oursourcing
    informatyczny) i mam bardzo mieszane uczucia...
    Ogolne skojarzenie ze stylem "amwaya" nasuwalo sie bardzo szybko...

    Czy ktos cos slyszal, robil dla tej firmy ?
    Moze jestem jakis przewrazliwiony na punkcie takich "sekt" jak amway.....

    Firma ma stronke pod adresem http://www.giga-net.pl

    beetle

  • 2. Data: 2004-07-02 18:19:57
    Temat: Re: (Wspol)praca z firma Giga-net
    Od: "andrzej" <v...@o...pl>

    Użytkownik "beetle" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Firma ma stronke pod adresem http://www.giga-net.pl

    Na tej stronce rzeczywiście zero konkretów i same wodolejstwo, które można
    bez żadnego problemu skopiować na stronę każdej innej firmy, niezaleznie od
    branży.
    Uważam jednak, że podjęcie decyzji o pracowaniu u nich nie powinno być
    trudne. Zapytaj ich po prostu, za co konkretnie chcą ci płacić i albo ci to
    odpowiada, albo nie.

    andrzej