-
1. Data: 2004-08-13 13:38:35
Temat: Wrocław - Specjalista sprzedażyusług telekomunikacyjnych
Od: "Jacek" <h...@o...pl>
Wrocław - Specjalista sprzedaży usług telekomunikacyjnych
(nr ref. WH6-40813)
ZADANIA:
Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za sprzedaż usług
telekomunikacyjnych na rynku klientów instytucjonalnych oraz budowanie
długotrwałych relacji z klientami:
- utrzymanie i pozyskiwanie nowych klientów
- negocjacje, przygotowywanie ofert handlowych oraz sporządzanie umów
WYMAGANIA:
- doświadczenie w sprzedaży dla klientów instytucjonalnych poparte dobrymi
wynikami
- predyspozycje do nawiązywania kontaktów wśród klientów instytucjonalnych
- umiejętności negocjacyjne
- nastawienie na sukces
- samodzielność, wytrwałość, motywacja do pracy
- prawo jazdy
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży usług i produktów
telekomunikacyjnych.
OFERTA:
Oferujemy pracę pełną wyzwań, atrakcyjne warunki zatrudnienia, motywacyjny
system wynagradzania związany z osiąganymi wynikami, szkolenia oraz możliwość
rozwoju w nowoczesnej firmie.
Zatrudnienie: umowa o pracę lub agencyjna.
Oferty zawierające CV prosimy przesłać na adres:
e-mail: h...@o...pl (w temacie maila proszę podać numer referencyjny)
Karima Sp. z o.o.
53-017 Wrocław, ul. Wiosenna 2
Zapewniamy całkowitą dyskrecję.
W CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli wraz z podpisem: "Wyrażam
zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z
Ustawą z dn. 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883)."
Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy. Skontaktujemy się wyłącznie z
wybranymi osobami.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2004-08-13 13:41:35
Temat: Re: Wrocław - Specjalista sprzedażyusług telekomunikacyjnych
Od: "Karol" <h...@o...pl>
> Wrocław - Specjalista sprzedaży usług telekomunikacyjnych
> (nr ref. WH6-40813)
>
> ZADANIA:
> Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za sprzedaż usług
> telekomunikacyjnych na rynku klientów instytucjonalnych oraz budowanie
> długotrwałych relacji z klientami:
> - utrzymanie i pozyskiwanie nowych klientów
> - negocjacje, przygotowywanie ofert handlowych oraz sporządzanie umów
>
> WYMAGANIA:
> - doświadczenie w sprzedaży dla klientów instytucjonalnych poparte dobrymi
> wynikami
> - predyspozycje do nawiązywania kontaktów wśród klientów instytucjonalnych
> - umiejętności negocjacyjne
> - nastawienie na sukces
> - samodzielność, wytrwałość, motywacja do pracy
> - prawo jazdy
>
> Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży usług i produktów
> telekomunikacyjnych.
>
> OFERTA:
> Oferujemy pracę pełną wyzwań, atrakcyjne warunki zatrudnienia, motywacyjny
> system wynagradzania związany z osiąganymi wynikami, szkolenia oraz możliwość
> rozwoju w nowoczesnej firmie.
> Zatrudnienie: umowa o pracę lub agencyjna.
>
>
> Oferty zawierające CV prosimy przesłać na adres:
> e-mail: h...@o...pl (w temacie maila proszę podać numer referencyjny)
>
> Karima Sp. z o.o.
> 53-017 Wrocław, ul. Wiosenna 2
>
> Zapewniamy całkowitą dyskrecję.
>
> W CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli wraz z podpisem: "Wyrażam
> zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z
> Ustawą z dn. 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883)."
> Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy. Skontaktujemy się wyłącznie z
> wybranymi osobami.
>
>
> --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
>
Dzień dobry. Jestem zainteresowany. Karol
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl