PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wpowiedzialem umowe o prace.

  • 11. Data: 2002-08-04 08:22:57
    Temat: Re: Wpowiedzialem umowe o prace.
    Od: a...@i...com.pl (Andrzej Briske)

    > Akurat nigdy praktyczny problem mi sie z tym nie zdazyl
    > Ale....przeczytaj dokladnie moja wypowiedz.
    > Zapewne pracujesz w b.duzej firmie, ktora ma caly dzial kadr,
    wprowadzajacy
    > takie kwitki na biezaco, a nie jednoosobowo przed naliczniem wynagrodzen?

    Oczywiście masz racje ; firma w której pracuje jest duża .
    Problem potraktowałem jednak czysto teoretycznie.
    Jeżeli jest to firma mała (prywatna) nic nie stoi na przeszkodzie abyś
    poprosił właściciela o wystawienie Karty Urlopowej . Jeżeli w firmie nie ma
    stosownych druków może to być ręcznie wypisane zaświadczenie .
    Jako argument możesz użyć dowolnego powodu . Np. nie masz siana na urlop a
    bank w którym masz konto udziela szybkich pożyczek urlopowych . Żądają
    jednak od Ciebie udokumentowania urlopu .

    AB

  • 12. Data: 2002-08-04 09:30:26
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...poczta.gazeta.pl>

    > Oczywiście masz racje ; firma w której pracuje jest duża .
    > Problem potraktowałem jednak czysto teoretycznie.

    Ja tez. Nie ja jestem autorem watku.

> [...]
    > bank w którym masz konto udziela szybkich pożyczek urlopowych . Żądają
    > jednak od Ciebie udokumentowania urlopu .

    Zgadzam sie, planujac cos z gory, mozna zarzadac czegos takiego. Natomiast
    jak, juz kiedys w ktoryms watku wspominalem, nie podoba mi sie, ze takie
    potwierdzenia nie sa wydawane obligatoryjnie, chociazby w postaci wniosku o
    urlop skladajacego sie z czesci A i B, z ktorych po podpisaniu przez
    przelozonego czesc B wraca do pracownika.
    > Pozdrawiam
    >
    > AB

    Pozdrawiam
    Krzysztof