PracaGrupypl.praca.szukanaWizytówki internetowe ...

  • 1. Data: 2004-09-20 16:16:10
    Temat: Wizytówki internetowe ...
    Od: "www" <j...@p...onet.pl>

    Profesjonalnie, szybko i tanio wykonam dla Państwa:

    -strony i wizytówki internetowe
    -bannery reklamowe
    -logo dla firmy lub produktu
    -prezentację multimedialną
    -pocztówki internetowe
    -grafikę i animację do planowanego przez Państwa przedsięwzięcia

    e-mail : j...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-09-21 06:52:33
    Temat: Re: Wizytówki internetowe ...
    Od: "Joanna Engel " <m...@o...pl>

    Skopiowałeś i wkleiłeś część treści z mojego ogłoszenia (wybacz rodzaj męski,
    jeśli jesteś kobietą). Cieszę się, że podobają Ci się użyte przeze mnie
    sformułowania, ale proszę, następnym razem wymyśl swoje własne ogłoszenie.
    Uważam, że to co zrobiłeś, nie jest w porządku. Ogłoszenie, nawet w niusach,
    to forma reklamy i autoprezentacji. Ktoś, kto czytał najpierw moje a potem
    Twoje ogłoszenie, może pomyśleć, że jesteśmy jedną osobą.
    Joanna Engel