PracaGrupypl.praca.dyskusje › Windykacja - reprezentant - co sądzicie ?

  • 11. Data: 2003-06-07 17:28:16
    Temat: Re: Windykacja - reprezentant - co sądzicie ?
    Od: "PrzemekK" <smeno@tlen..pl>

    Użytkownik "Adam G" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bblkmv$afq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Generalnie - wiem ze to nie jest praca WINDYKATORA - ja tylko
    > musiałbym wyszukiwać sobie klientów.
    > Z pierwszego wrażenia w firmie - pracownicy wyglądali na zadowolonych,
    > nieźle byli ubrani-więc im się chyba nieźle powodzi.niezłe biuro,itp.

    a ja mowilem wlanie o pracy przedstawiciela firmy windykacyjnej

    > Gdyby to była praca windykatora(bezpośredniego) to bym w życiu
    > sie nie podjął,a tak to tylko chyba "czysta" sprawa - kontakt z klientem
    > a nie z dłuznikiem klienta - tym się zajmuje inny dział.

    dlaczego nie? mnie by taka praca ciekawila, oczywiscie nie mam na mysli
    lamania kosci tym co placic nie chca ;-)

    Przemek

  • 12. Data: 2003-06-07 17:30:23
    Od: "PrzemekK" <smeno@tlen..pl>

    Użytkownik "Toshi" <"bonza(spam)"@wp.pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie, ze nie moga! Masz racje!
    > Ale wielokrotnie juz slyszalem, ze odsetki takie firmy naliczaja
    > horrendalne. Jest to gdzies zapisane pewnie w umowie drobnym druczkiem,
    > a do przedstawiciela handlowego nalezy tak sprzedac usluge, aby klient
    > nawet nie pomyslal o tym, ze trzeba bedzie potem placic... Jak sobie
    > uswiadomi odsetki przed splacaniem, to malo kto kupi.
    > A przedstawiciel nie zarobi...

    jak mi przykro ze ludzie nie czytaja umow ktore podpisuja ;-P
    jak ktos nie czyta umowy ktora podpisuje jako firma to niech lepiej zamknie
    firme i pojdzie do malo odpowiedzialnej pracy bo predzej czy pozniej skonczy
    w masa dlugow.

    PrzemekK

  • 13. Data: 2003-06-11 21:37:43
    Od: d...@o...pl

    artykuł 191 paragraf 2 kodeksu karnego
    co ty na to?

  • 14. Data: 2003-06-12 14:53:05
    Od: "PrzemekK" <smeno@tlen..pl>

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > artykuł 191 paragraf 2 kodeksu karnego
    > co ty na to?

    a co to ma do pracy przedstawiciela handlowego firmy windykacyjnej
    (poszukujacego chetnych do zlecenia firmie windykacyjnej odzyskania dlugow)?

    pozdrawiam

    PrzemekK