PracaGrupypl.praca.dyskusje › Facet po 50-tce a praca

  • 61. Data: 2005-03-17 19:43:43
    Temat: Re: Więc jeszcze gorzej : miałam być zdrajcą i Judaszem?
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    hjk napisał(a):

    > Pracujesz w realu? I ty chwalisz tę pracę? Cała polska wie , że to jedna z
    > najgorszych firm.
    ROTFL

    Robert

  • 62. Data: 2005-03-17 20:07:11
    Temat: Re: NIe chcesz nie czytaj - mi jest wygodniejzmieniać temat.
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-03-17, p...@o...pl <p...@o...pl> wrote:
    > Nie odpiszę na ten temat . Po tym temacie skończy mi się limit 10 odpowiedzi.
    Jaka ulga...

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. Prośba do wszystkich pozostałych: don't feed the troll.
    --
    Komu w drogę, temu laptop
    /z pamiętnika administratora/

  • 63. Data: 2005-03-17 20:08:15
    Temat: Re: Facet po 50-tce a praca
    Od: "Andrzej" <5...@i...net.pl>

    Użytkownik "Kaja" <m...@b...spamu.autograf.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli wszyscy powinni sobie pozakładać fundacje dla bezrobotnych i czerpać
    > tego zysk :D
    > Poza tym jaka to pomoc dla bezrobotnych, skoro udziela jej się już osobom
    > pracującym, czyli fundacja wymaga od bezrobotnych założenia działalności
    > gospodarczej.
    > Jak ktoś sobie działalność gospodarczą założy, to gdzieś będzie miał tą
    > Twoją fundację.
    > A tak w ogóle czymś mi tu śmierdzi :-(
    > Tak na marginesie: nie potrzebuję pomocy (pracuję), tylko tak sobie z
> [...]

    Od razu widać że nie masz pojęcia o czym piszesz.
    Po założeniu działalności gosp. musisz co miesiąc płacić ZUS, czy masz z
    czego czy nie. W związku z tym większość osób, w każdym razie tych mi
    znanych nie uruchamia działalności bo nie ma gwarancji powodzenia.I właśnie
    dla takich jest moja fundacja. Refunduję zapłacone składki ZUS przez 1/2
    roku, dzięki czemu można spokojnie działalność rozkręcić, bez obaw o haracz
    na rzecz skarbu państwa. A więc fundacja nie jest dla pracujących, ale dla
    bezrobotnych, którzy chcą zrezygnować z bezrobocia i coś robić.
    Jeżeli zaś chodzi o "dorabianie" na fundacji, to jak narazie wydałem na nią
    kupę własnych pieniędzy, a nie zarobiłem ani grosza w żadnej formie. I
    insynuacje na ten temat są co najmnj nie na miejscu.
    A.

  • 64. Data: 2005-03-17 20:10:20
    Od: "Andrzej" <5...@i...net.pl>

    W uzupenieniu powiem Ci jeszcze, że nie podejmę dalszej dyskusji na ten
    temat bo do niczego ona nie doprowadzi. Jest to poprostu niesmaczne - chyba
    myślisz że jesteś taka odważna i walisz prawdę prosto z mostu, a po prostu
    krzywdzisz ludzi swoimi insynuacjami
    A.

  • 65. Data: 2005-03-17 20:39:36
    Od: Józek <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <5...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >myślisz że jesteś taka odważna i walisz prawdę prosto z mostu, a po prostu

    Widzisz, na owrzodzonej d......e urósł jeszcze jeden wrzód.
    I to właśnie dzięki takim jak Ty i Owsiak mami sie społeczeństwo
    wspaniałościami tego systemu wyciągając łapę do kieszeni najbiedniejszych.
    Wina leży po stronie systemu po to aby większe cwaniaki od ciebie
    mogły żerować.

    Józek

  • 66. Data: 2005-03-17 20:45:52
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Nie pamiętam, czy wymienialas nazwe Swojej organizacji.

    Nie moja, tylko pracuje w niej. A link do www z nazwa jest w mailu.

    I.

  • 67. Data: 2005-03-17 20:47:12
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Robert Sander" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL

    Mam opoznione kapowanie dzis. dopiero teraz zrozumialam, jak zostalo w tym
    przypadku zrozumiane slowo "real" :D

    I.

  • 68. Data: 2005-03-17 20:52:45
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 17 Mar 2005 18:21:16 +0100, Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    napisał:

    > Otóż niedawno na jednym z wykładów
    > z Mikroekonomii miałem poruszoną właśnie kwestię zatrudnienia
    > "po znajomości".

    Wiele osob myli zatrudnianie po znajomosci z zatrudnianiem z polecenia - i
    tyle.
    Jednoczesnie zjawisko zatrudniania z polecenia i po znajomosci nie ma
    jednakowego natezenia dla roznych zawodow czy prac, a dodatkowo w nich dla
    roznych grup wiekowych.
    Bedac w pewnym wieku w niektorych grupach zawodowych, przy danych
    kwalifikacjach, faktycznie sie wali glowa w mur widzac, ze prace dostaja
    albo mlodsi albo z roznego rodzaju polecenia.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 69. Data: 2005-03-17 20:56:52
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 17 Mar 2005 17:57:00 +0000 (UTC), leszek
    <s...@g...pl> napisał:

    > Życzę ci jak najlepiej, ale czy jesteś pewien, że stoi za tym niechęć do
    > facetów po 50-e ? Jeśli cię zaprosili na rozmowę kwalifikacyjną, to chyba
    > nie mają jednak uprzedzeń do wieku.

    tez mi sie wydaje, ze cos ich zainteresowalo i chcieli porozmawiac z
    kandydatem. czasy uprzejmego rozmawiania z wszystkimi, ktorzy nadeslali
    papiery sie skonczyly. Moze byc jeszcze rowniez mozliwosc, ze w dyskretny
    sposob chca podpytac na temat sytuacji w zatrudniajacej go firmie - moze
    planyrestrukturyzacyjne niie sa jeszcze znane w okolicy i ewentualni
    parnerzy korzystaja, zeby poznac sytuacje z pierwszej reki.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 70. Data: 2005-03-17 21:05:14
    Temat: Re: Brak Ci argumentów
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <J...@n...pisz.tu> napisał w wiadomości

    > Pomimo wszystko odpowiem. Może komuś się przyda, bo hjk chyba nie...

    Po tym tekscie o realu zaczynam miec podejrzenia, czy aby nie mamy do
    czynienia ze swiadomym trollem :). Jesli tak, to calkiem "udany" ten
    trolling.

    I.